Quiz – Vad kan du om Nintendo Switch?
Jag spelar väldigt mycket Switch alltså. Mest Lite-modellen numera. Någon som har koll på när den där nya Sonic-samlingen kommer ut förresten?
_____________________________________________________________________________________________________
Perkele, borde tagit 8 poäng. Bommade Retro Studios frågan i slutet. Svarade NiNTENDO själva.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||
Asus ROG Strix Z370-H Gaming | Intel Core i7-8700K | AMD Radeon RX 6950 XT | Corsair Vengeance LPX 3500 MHz 2x16 GB 16-18-18-38 | Diverse lagring | Fractal Design - Define R5 | Corsair RM1000x
C64 | C64C | NES | Amiga 500 | Mega Drive | Game Gear | SNES | N64 (RGB) | GCN | DS Lite | Xbox 360 | Wii | 3DS XL | Wii U | New 3DS XL | PS4 Pro | Switch
Äh. Trodde jag skulle få full pott, men så kom det tre svåra frågor på slutet.
Min sambo fick den här inbitna PC-spelaren att skaffa en Switch. Jag blev helt förälskad i Animal Crossing under pandemin. Har haft det oerhört trevligt med sambon och vänner i det spelet. Och under pandemin blev det också en hel del Ring Fit
9/10. Men det visar nog mer att jag hänger med i nyhetsflödet, för jag har knappt några spel till min Switch än.