Till sist har Rockstar suddat ut spåren av PS3-spelet Agent

Robot
Till sist har Rockstar suddat ut spåren av PS3-spelet Agent

Kalla kriget-spelet får stanna i frysboxen.

#agent, #rockstar-games


Medlem

Riktigt tråkiga nyheter, men tyvärr var de väntade...

Jag tyckte att det här spelet lät superintressant när det annonserades, så jag har aldrig riktigt gett upp hoppet =(

Skribent

Ja spelet har ju varit dött länge, men det är synd att Rockstar inte gör annat än GTA-spel numera (omreleaser av GTA5). Finns spel i deras äldre katalog jag gärna sett uppföljare på. Tänker främst på bordtennisspelet de gjorde och Bully.


signatur

"Writer and Fighter"

Tråkigt om man bara fortsätter i samma spår. De har uppenbarligen talang, så något nytt hade varit välkommet, jag tror även för dom själva.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skribent
Skrivet av Walter S.A. Iego:

Tråkigt om man bara fortsätter i samma spår. De har uppenbarligen talang, så något nytt hade varit välkommet, jag tror även för dom själva.

Ja, varför inte utmana sig själva? Deras Table Tennis-spel visade ju att de kan behärska andra genres. Menar att gå från GTA till ett sportspel och naila det? Jag är övertygad om att det skulle kunna göra ett fantastiskt hockey eller fotbollsspel tex. Det skulle ju dessutom behövas fler konkurrenter inom sportsspelsvärlden.

Eller bara något annat överlag, deras sätt att bygga världar hade ju kunnat gynna vilken annan genre som helst.


signatur

"Writer and Fighter"

1
Skriv svar