Ny trailer för Rage 2 visar upp vapen och allmänt röj
Allt det här rosa påminner ju bara om farcry new dawn ...
Fast Farcry New Dawn var fantastiskt vackert spel...synd bara det inte innehöll vidare mycket att göra och snabbt blev enformigt.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
Någon som vet om det blir coop?
Nej, single player only.
Jack Black Ninja Turtles
Jösses vad grym den vore om Jack Black faktiskt gjorde voice-overn
Jösses vad grym den vore om Jack Black faktiskt gjorde voice-overn
Hade varit fantastiskt
The Toys: PC I7 4930K@4,5Ghz - 32Gb - Strix RTX 3080, Ps5, Ps4 + SSD, Ps3, Ps2, Ps1 Mini, Xbox 360, Nintendo Famicon NES, Amiga 500 Mini
Jag är riktigt sugen på Rage 2 men det här med Bethesda launchern stör mig extremt. Vet inte hur jag ska göra o vänta o se om det släpps till Steam efteråt.
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ ||
Njae.. det ser alldeles för mycket ut som en kopia av Bulletstorm och det är inte vad jag förväntar mig av Rage
Missförstå mig rätt här, jag gillade Bulletstorm men det betyder inte att jag vill att alla andra spel ska stöpas i samma form
Synd, jag hade hoppats mycket på den här titeln men lite för många antigrav-granater och JustCause-grapples för att det ska bli kul i mer än 10 minuter,
Time flies like the wind
Fruit flies like bananas
Ser grymt kul ut, som ett färglatt Doom som någon ovan sa.
Vill gärna spela men vet inte hur jag ska göra. Ett sådant här spel mår bäst i 60 fps och jag har bara en vanlig PS4 där det kommer att köras i 30 fps, samt en PC som enkelt skulle driva det. Har ju börjat samla på spel sedan i höstas så vill gärna ha det fysiskt och då känns PC uteslutet...
Ska man köpa sig en Pro?
Ännu en dag i paradiset.
Ser grymt kul ut, som ett färglatt Doom som någon ovan sa.
Vill gärna spela men vet inte hur jag ska göra. Ett sådant här spel mår bäst i 60 fps och jag har bara en vanlig PS4 där det kommer att köras i 30 fps, samt en PC som enkelt skulle driva det. Har ju börjat samla på spel sedan i höstas så vill gärna ha det fysiskt och då känns PC uteslutet...
Ska man köpa sig en Pro?
Du kan ju alltid köpa Collector's Edition till PC: https://gear.bethesda.net/products/rage-2-collectors-edition
Anledningen till varför jag inte kör spel på pc. Man blir både frustrerad över allt strul och bortskämd över prestanda. En mycket farlig kombination som framkallar fruktansvärda skrik i natten.=kör allt ovetandes glad och go på min ps4 pro. En gång köpte jag ett ljudkort med ett ("gratis") spel som inte fungerade till det ljudkortet. Ca 20 gånger till så hände liknande saker relaterade till pc. Skriken ekade över den mörka sjöns vattenyta. Och bara skogen och månen var där som en ofrivillig stöd grupp.
Anledningen till varför jag inte kör spel på pc. Man blir både frustrerad över allt strul och bortskämd över prestanda. En mycket farlig kombination som framkallar fruktansvärda skrik i natten.=kör allt ovetandes glad och go på min ps4 pro. En gång köpte jag ett ljudkort med ett ("gratis") spel som inte fungerade till det ljudkortet. Ca 20 gånger till så hände liknande saker relaterade till pc. Skriken ekade över den mörka sjöns vattenyta. Och bara skogen och månen var där som en ofrivillig stöd grupp.
Fascinerande och tänkvärd berättelse.
Fast Farcry New Dawn var fantastiskt vackert spel...synd bara det inte innehöll vidare mycket att göra och snabbt blev enformigt.
Där lär ju tyvärr inte Avalanche göra bättre ifrån sig.