Lyssna på den officiella Ninjas in Pyjamas-låten
Det enda av intresse jag kan bidra med är att plattan(LOK's alltså) heter "Naken, blästrad och skitsur".
Låter som en tisdagsmåndag.
Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.
Håller med dig helt, vad fan är det här för skit? Totalt olyssningsbart oljud och när jag inser att jag tänker och skriver såhär, inser jag plötsligt att fan - jag har gått och blivit gammal...
I vilket fall som helst så är låten skit och dagens moderna pop och dansmusik är i allmänhet rent gräslig, LOK är f.ö ljusår bättre än den här s(m)örjan till låt och musikstil!
Suckar djupt, tar satts och kommer ut som den surgubbe jag tydligen blivit - Vad är det för jävla skitmusiken dagens ungdom lyssnar på? På min tid lyssnade vi på riktig musik, på CD-skiva. CD hade ett så jävla levande sound som streaming aldrig kan återskapa.
Tycker vinyl har ett skönare ljud
Fantastisk ironi, fem flabb av fem
Så säger de som växte upp med laserdiscs också, och innan det vinyl, och innan det phonographer och innan det någon jävel som bankade på sten i en grotta.