FIFA 10-demo till pc släppt
Haha har dom gjort samma grej igen? tagit spelmotorn från fifa 02 och uppdaterat lagen? Fyfan vad jag hatar hur de hanterar oss PC användare. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ EA.
Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....
LOL! Folk skulle köpa spelet om det vore samma som på 360/ps3 men nu är ju det inte så. Menar om dom vill sälja spelet så förstår jag inte varför dom släpper ett så jävla dåligt spel för??!. Man kan ju tro att FIFA10 på pc är gjort typ år 2000 lr nått, VÄLDIGT stor skillnad på pc och 360/ps3 versionen, testat båda så jag vet. EA har ju fullständigt dissat oss pc spelare i flera år nu.
Så tycker absolut inte det är konstigt att folk inte köper spelet när det är en jävla ps2 port typ. Köpte alltid FIFA spelen men när dom slutade bry sig om pc versionen så slutade jag köpa den. Så tycker du kan lägga ner snacket med om folk ska sluta tanka bla bla , tror inte du skulle köpa pc versionen när det suger jämfört med 360/ps3.
Haha har dom gjort samma grej igen? tagit spelmotorn från fifa 02 och uppdaterat lagen? Fyfan vad jag hatar hur de hanterar oss PC användare. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ EA.
Folk kan ju sluta tanka PC versionen och köpa den istället så skulle EA lägga ner mer tid på PC versionen istället för konsollversionen....
Njae, det handlar inte om piratkopiering. FIFA för PC säljer bra, men EA:S filosofi är att konsollspelen är alldeles för krävande för den genomsnittliga PC-användaren.
Personligen tycker jag det är bullshit, det handlar om dålig programmering från deras sida, för ett bra spel idag skalar ju ner effekterna på en dålig dator och krämar ut sjukt mycket snyggare grafik på en bra PC.
Vad gäller PC-demot tyckte jag inte direkt det kom med något nytt. Gräset såg mycket mer trevligt ut i FIFA09, i tian så skrek det för mycket neonljus, så man såg inga detaljer. Jag kommer vänta med köp tills det går att fynda. Spelkontrollen kändes i övrigt rätt bra, lite enklare att styra och dribbla med gubbarna. Men de hade lite "flyta över gräset"-känsla över sig. Det kändes som att det gick långsammare än FIFA09.