Se skillnaden mellan Fable till Xbox och Xbox 360
Borde det inte vara XBone och 360? Att jämföra det första krysset med det andra känns lite 2005.
Finns en anledning till varför det heter Anniversary...
Att släppa ett spel från 2004 i en remastered version med namnet Anniversary ett år senare hade inte riktigt fungerat.
Visserligen hade det nog passat bättre med Fable Anniversary som ett release spel för Xbox One men tror inte att de hade dem så bra synkroniserade med varandra.
Borde det inte vara XBone och 360? Att jämföra det första krysset med det andra känns lite 2005.
Finns en anledning till varför det heter Anniversary...
Att släppa ett spel från 2004 i en remastered version med namnet Anniversary ett år senare hade inte riktigt fungerat.
Visserligen hade det nog passat bättre med Fable Anniversary som ett release spel för Xbox One men tror inte att de hade dem så bra synkroniserade med varandra.
Jag förstår vad du menar, men att släppa en nyutgåva till en nio år gammal konsol när nästa generation nyss har kommit ut känns lite konsigt. Men visst, varför inte.
Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.
We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.
Jag spelade lite Fable Lost Chapters på PC för ett par år sen och tyvärr har spelet inte åldrats så väl som man kunde hoppas. Även om grafiken fixas till så känns spelvärlden stel och begränsad. Fable är definitivt ett spel som jag kommer minnas med värme men absolut inte spela igen.