CS: GO har fortfarande inte släppts till Playstation 3
Sony ger ingen förklaring, ingenting. Spelet finns ute via amerikanska Playstation Store.
#counter-strike-global-offensive
Nu menar jag inte att vara tasking, men för en gång skull få PS3-ägare vänta ett slag på sitt spel. Tänk om man kunde slopa olika datum och "exklusiva" släpp.
Är inte alla spelare lika värda?
Nu menar jag inte att vara tasking, men för en gång skull få PS3-ägare vänta ett slag på sitt spel. Tänk om man kunde slopa olika datum och "exklusiva" släpp.
Är inte alla spelare lika värda?
Tydligen inte.. PC-spelarna räknas väl alla som pirater idag!
Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.
Jo jag vet, vissa gillar det. :,(
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX
Sony gör alla en tjänst så att folk inte slösar pengar på skiten
tacka vet jag 1.6
Nå för att 1.6 har sina fördelar, precis som i de flesta spel är de gamla spelen de mest "competetiva" och "pc-trogna" men en hel drös av 1.6 communityn känns bara som bakåtsträvare.
Till skillnad från IW m.m så har Valve iaf gjort två helt schyssta uppföljare av 1.6, dvs. Source,CsGo. Jämför man med andra aktörer i branchen så som IW,DICE,ID så har de totalt förstört sina serier där uppföljarna så som mw2,bf3 etc är mainstreamspel utan möjlighet för modding, egna dedis etc.
Därav tycker jag ofta att många 1.6:are är otroligt kräsna vilket är sorgligt, för är det något som e-sporten behöver så är det ett modernt men bra FPS. Som gammal klanlirare i cod,bf är ju hoppet redan ute sedan länge sedan.
Mohaa, Cod1, Cod2, bf1942 & bf2, thoose were the days..
Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.
Nämnde jag bättre... ?
akta dig, Sebastian Lind kanske kommer och rage-bannar dig
Om folk slutar citera mig och bara trycker på "han har ju så jävla rätt -knappen" så är det ju lungt!
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Valve kom vell på att dom sagt att dom inte kunde porta Left for dead till PS3. Så det kanske skulle se lite konstigt ut då om dom kunde porta ett annat spel som var baserat på Steam motorn hehe ;P
portal 2 och the orange box finns till ps3
dom spelen drivs av source motorn och inte "steam motorn"
Finner inte detta särskilt konstigt. Konstigt om någon skulle vilja spela ett FPS på konsol.
går att lira med tangentbord och mus på ps3.
fast kommer ju fortfarande inte finnas mods.
Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.
Corsair TX 850W PSU | Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 | i5 2500K @3.40Ghz | 2x Corsair VengeanceLP DDR3 CL9 4GB @1600Mhz | MSI R6950 2GB TF III OC CFX
Kan man på PC också nej, men... eller jo. Förstår inte riktigt vad som lockar med FPS på konsol bara.
förstår inte vad som lockar med att sitta framför en liten skit monitor...då vardagsrummet är så mycket bättre lämpat för underhållning. konsol,stor tv,hemmabio system, soffa,+ öl 210% mer epic inlevelse i spelen...
"på slutet brinner vi som vackrast"
förstår inte vad som lockar med att sitta framför en liten skit monitor...då vardagsrummet är så mycket bättre lämpat för underhållning. konsol,stor tv,hemmabio system, soffa,+ öl 210% mer epic inlevelse i spelen...
Sannerligen trevligt och passar säkert många spel, men just FPS tycker jag passar bättre vid dumburken. Nu talar jag inte bara om mobilspel som CS utan spel som ser bra ut. Då behövs kraften från den gyllene PC:n. (Den kan vara svart också)
Varför kasta pengar i havet - bättre och billigare att spela på PC ändå.
Nämnde jag bättre... ?
akta dig, Sebastian Lind kanske kommer och rage-bannar dig
Charmerande. Jag är dock inte moderator och har inte fler befogenheter än någon annan användare när det gäller sådana saker.
Sannerligen trevligt och passar säkert många spel, men just FPS tycker jag passar bättre vid dumburken. Nu talar jag inte bara om mobilspel som CS utan spel som ser bra ut. Då behövs kraften från den gyllene PC:n. (Den kan vara svart också)
håller med dig, ska man lira seriöst är det pc som gäller, men fps funka rätt okej som casual på konsol
"på slutet brinner vi som vackrast"
Valve kom vell på att dom sagt att dom inte kunde porta Left for dead till PS3. Så det kanske skulle se lite konstigt ut då om dom kunde porta ett annat spel som var baserat på Steam motorn hehe ;P
portal 2 och the orange box finns till ps3
dom spelen drivs av source motorn och inte "steam motorn"
Ja men presis! så vad håller dom på med???? Inte för jag kan något om programering men. Man undrar ju lite..