Helgens digitala erbjudanden vecka 13
#borderlands, #mount-blade, #bioshock, #joint-operations-combined-arms, #tom-clancys-splinter-cell-conviction-1, #beyond-good-evil, #disciples-2, #divine-divinity, #evil-genius, #fallout, #gothic-ii, #heroes-of-might-and-magic-iii, #myst, #red-baron, #simon-the-sorceror, #kings-bounty-the-legend, #vvvvvv, #a-farewell-to-dragons, #762-high-caliber, #rignroll, #death-track-ressurection, #bob-came-in-pieces, #thq, #world-war-2-time-of-wrath, #beyond-divinity, #alganon, #massive-assault, #massive-assault-network-2, #massive-assault-phantom-renaissance, #gothic-3, #seven-kingdoms-conquest, #super-power-2, #civilization-iii, #sid-meiers-civilization-iv, #sid-meiers-civilization-iv-colonization, #death-to-spies, #death-to-spies-moment-of-truth, #men-of-war-red-tide, #necrovision-lost-company, #panzer-elite-action, #making-history-2, #storm-over-the-pacific, #king-of-the-road, #amnesia-the-dark-descent, #out-of-the-park-baseball-11
Går att fixa det via hack också; läs på http://www.widescreengamingforum.com/wiki/Evil_Genius
Sitter här och tvekar om jag ska trycka på Buy knappen eller inte när det gäller Borderlands.
Sitter här och tvekar om jag ska trycka på Buy knappen eller inte när det gäller Borderlands.
Sluta tveka, börja trycka.
Borderlands är imo ett av de bästa spelen från '09. Gillar man loot och Fps e det givet.
Har du sen dessutom några polare som har det e det ju bara grädde på moset..
Jag har spelat det väldans mycket på Xboxen, har tagit 1500/1500 gamerscore (alla 3 DLC paketen bumpar upp det till 1500)
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett
Nothing for me, men tack för tipsen ändå!
Civilization IV Complete Pack - 50 procent - 19,97 euro
----------------------------------------------------------------------
Går att få i fysisk form på webhallen för 99:-. Blir runt 120:- eller så med porto.
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>