Ghost Recon: Future Soldier låter dig slåss mot varulvar
De helgalna Bodark-soldaterna inspireras av ryska legender om män som medvetet vill bli varulvar.
#ubisoft, #ghost-recon-future-soldier-2
Härligt! Älskar Ubisoft som ser till att locka en bredare publik till sina spel. Mer sådant!
Något jag verkligen hoppas är att kommande Arma 3 ska innehålla vampyrer så att True Blood-fjortisarna kan börja spela det. Det vore verkligen något!
Haha underbart. Du vet, det finns redan alla möjliga galna moddar till ArmA2. T.ex. såg jag nyss en Batmobil-mod. Har själv lekt med en alien mod (tänk 50-tals UFO). Finns även zombie-mods.
Släpp modverktyg så ordnar sig resten.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Vaddå riktiga varulvar? Bodark är ryssarnas special styrka även kallad STU500, som tagit sitt namn ifrån en gammal folksägnen. Bodark är deras svar på Ghosts
Ja, det är ju Sebastian som skrivit rubriken så man skall ta den med en skyffel salt.
Bodark är också ett träd:"The name “bodark” is a slurring of the French “bois d’arc,” meaning “wood of the bow”
Man lär sig något nytt varje dag.
Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.
Filmen laddar segt som fan så jag orkar inte vänta, men jag tror titeln säger det mesta.
JAg har alltid problem med filmerna här så jag ser bara vad de heter och sen letar upp dem på youtube.
Alltså jag har 2 MBit, jag kan inte streama bättre än 480p. Misstänker att det är problemet för mig.
"If the road ahead is long, don't turn back"
... Alltså jag har 2 MBit, jag kan inte streama bättre än 480p. Misstänker att det är problemet för mig. ...
Buffrar inte filmerna? Eller är det buffringen som tar för lång tid?
Kanske kan du få lite info här:
... Alltså jag har 2 MBit, jag kan inte streama bättre än 480p. Misstänker att det är problemet för mig. ...
Buffrar inte filmerna? Eller är det buffringen som tar för lång tid?
Jodå, men om kvalitén är "för hög" så hinner inte min lina med = det laddar segt. Behöver inte vara att servern är seg.
"If the road ahead is long, don't turn back"