Är ni sugna på Dead Rising till 360?
Är riktigt sugen på Dead Rising men är inte säker på om det är värt att köpa det då man inte har en HDTV och texten är suddig >_<
Spelet går inte bara ut på att döda. Det finns uppdrag man kan göra, om du inte har förstått det än...
Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.
Ok, ny tv eller? Själv så spelar jag på min gamla tv som jag har i mitt rum. Går inte att se vad det står >_<
Konstigt, jag hade inga större problem att läsa texten i demot, och jag har endast en vanligt TV.
Ok, ny tv eller? Själv så spelar jag på min gamla tv som jag har i mitt rum. Går inte att se vad det står >_<
Om du inte kör med en SCART-kabel, testa. Den kan förbättra kvaliten en del faktiskt.
så klar man vill spela det :). Stekte zombies för en stund sen :D.
Hur man blir odödlig en stund: Gå till resturang på första våningen. Där ska det finnas långa bröd, ta ett och spring upp till den andra resturangen. Det ska finnas en mixer där. Tryck B för att lägga i brödet, sen ta en paj som finns på bänken. Läg i den med, sen så får du en saft som ger dig odödligthet en stund.
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
Den är tre år gammal. Jag använder också RGB kabeln som man kan köpa separat. Den förbättrar bilden en hel del, om TV:n har stöd för RGB vill säga.
Imorn kommer ju Just Cause demot... Då har man nåt att göra medans man väntar på att Dead Rising ska släppas... Jag har också spelat sönder Dead Rising demot och räknar dagarna... Bara två veckor och en dag kvar
Imorn kommer ju Just Cause demot... Då har man nåt att göra medans man väntar på att Dead Rising ska släppas... Jag har också spelat sönder Dead Rising demot och räknar dagarna... Bara två veckor och en dag kvar
Kommer även Xbox360 demot imorgon eller är det bara till PC än så länge?
Kommer även Xbox360 demot imorgon eller är det bara till PC än så länge?
Demot ska komma till både PC och 360 om det går som det ska.
Såg någonstans att de ändrat releasedatum till den 15e? Är väl 8e som gäller fortfarande hoppas jag.
Har verkligen tröttnat på shopping centret i demot... Hoppas att man får gå eller åka omkring och utforska nån stad i hela spelet...Fick reda på vart man hittar Samurai svärdet av en polare men man tröttnar ändå pga att det saknas miljöändring... Samurai svärdet ligger på ett hänge som man når om man hoppar ut ur andra fönstret ifrån vänster i cafeterian på övervåningen.
Har verkligen tröttnat på shopping centret i demot... Hoppas att man får gå eller åka omkring och utforska nån stad i hela spelet...Fick reda på vart man hittar Samurai svärdet av en polare men man tröttnar ändå pga att det saknas miljöändring... Samurai svärdet ligger på ett hänge som man når om man hoppar ut ur andra fönstret ifrån vänster i cafeterian på övervåningen.
Vet inte om man får gå i staden, men de finns många miljöer som är riktigt roliga, inte bara shopping centrat. Och oavsett, så är det kul som faen o slakta
Calle säger att jag är influencer