Byt sida i World of Warcraft
Tycker väl ändå att alla dessa kringtjänster är något positivt, och kan snarare undra varför de inte introducerade en del av de tidigare. Kanske så att de känner själva att de kan släppa på begränsningar de annars hållit på.
Girigt eller inte, det är bra med valmöjligheter. Sedan kan jag tycka att dessa "microtransactions" är betydligt närmare (and beyond) macro av sin dignitet.
Möjligtvis en mindre snygg sida hos Blizzard vunnen ifrån intagandet av MMOG, som jag i min annars blinda beundran vill kunna bortse ifrån eller på annat sätt ge egen motivering utav.
'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles
Hade varit ganska intressant om man fått behålla sin karaktär exakt som den är bara att man byter allians. Det vill säga att man kan vara en Night Elf som springer runt och raidar med Horde.
Hade varit ganska intressant om man fått behålla sin karaktär exakt som den är bara att man byter allians. Det vill säga att man kan vara en Night Elf som springer runt och raidar med Horde.
Kan vara det mest korkade jag läst på länge, är du en av de där 15 åringarna som spelar bara för gear och inte bryr dig om lore eller någonting?
Förövrigt är jag glad över att jag sluta, alldeles för anpassat för casual är wow nu.
En styck signatur.
Kan vara det mest korkade jag läst på länge, är du en av de där 15 åringarna som spelar bara för gear och inte bryr dig om lore eller någonting?
Förövrigt är jag glad över att jag sluta, alldeles för anpassat för casual är wow nu.
QFT, speciellt sista meningen.
Larvigt, ytterligare en spik i kistan om ni frågar mig. Dags för de som ännu inte bytt från WoW till nått annat spel att se sig om...
Och vilket mmo skulle du rekomendera som kan erbjuda det som wow gör?
jag säger inte att wow är ett bra spel, men det är det enda mmoet där ute som erbjuder så mycket för alla typer
är du en av de där 15 åringarna som spelar bara för gear och inte bryr dig om lore eller någonting?
Jag tror dessvärre inte att det är något ålders relaterat, utan spelets utveckling sista åren uppmuntrar allt mer till att stressa igenom innehållet och allt mindre till att läsa och följa själva historien bakom spelet.
The Presidents - World of Warcraft Classic
Tycker de här är wünderbar!!! När jag börja spela wow spela jag "själv" dvs inte med några IRL polare! Levla en druid och raida med på 60. Men strax innan TBC kom börja ett gäng polare spela och då som Horde så blev att jag lämna min druid och spela med dom! Nu äntligen kanske man kan ha en druid på Horde sidan oxå!
Och till er som säger att dom förstör, varför?
De gör sig antagligen redo för att lansera sitt nya MMO och försöker få ut så mycket pengar från WoW innan det dör.
Ett nytt MMO från Blizzard är oerhört långt fram i tiden. Antagligen längre än den tid WoW har funnits till nu. Så långe WoW inte avmattas finns ingen anledning för dem att ha någon brådska. Dessutom har de inte ens presenterat det nya MMO't än, efter det är gjort så kommer det säkert ta en 3år till innan det släpps.