PS 3 Vs Xbox 360?
Ska vi ta detta en gång för alla.
PS3 är bättre, den har BLU RAY 4 kärnig processor och ett NVIDIA kort.
XBOX360 samma sak där..BLURAY 4 prosessor...
BÅDA har GTA4 som kommer snart nu i vinter, samt kommer Age of conan till båda.
Detta kommer blir en väldig omstättning så PS3 är mucket bättre om man tänker efter...Wii är också bra med sensorer som kan röra sig sånt...
jag skulle ge en femma
Cya;)
Vad pratar du om?
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
Jag tycker definitivt att PS3 är bättre... Jag hadde en 360...
å den råkade jag butta i golvet så skivan som snurrade i gick åt helvete... Så jag blev hysterisk och köpte en PS3, för jag hadde även hört att xbox:ar lätt blir överhettade så att alla kretsar smälter ihop. En sak som jag saknar är Halo3
"I like turtles" /ZombieKid
Jag tycker definitivt att PS3 är bättre... Jag hadde en 360...
å den råkade jag butta i golvet så skivan som snurrade i gick åt helvete... Så jag blev hysterisk och köpte en PS3, för jag hadde även hört att xbox:ar lätt blir överhettade så att alla kretsar smälter ihop. En sak som jag saknar är Halo3
Dina argument är svaga.
Ditt Xbox är kasst bara för att du råkade putta ner det i golvet?
Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.
Detta kommer blir en väldig omstättning så PS3 är mucket bättre om man tänker efter...Wii är också bra med sensorer som kan röra sig sånt...
jag skulle ge en femma
Cya;)
Vad pratar du om?
Se vad droger gör...
-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-
jag skulle ge en femma
Cya;)
Vad pratar du om?
Se vad droger gör...
Agree
Konsoll hit och konsoll dit. Vad är det för mening med att sitta och babbla om själva konsollen. För och nackdelar fram och tillbaka när ni endå sitter och spelar samma spel
Men jag valde ps3 pga att jag är prylgalen. Det är bra mycket snyggare att ha en ps3 under platt-tv´n än en fjuttig krysslåda!
Jag har nog bara köpt konsoler efter spelen. Vill ha PS3 för att den får God of War 3 och Final Fantasy XIII, men vore najs med en Xbox 360 för flytande multi-plattformspel plus skönare kontroller.
Hade jag haft råd hade jag köpt båda. Xbox 360:s onlinetjänst verkar ju skitbra efter det jag hört, det är mer än vad man kan säga om Wii:s shop... 50 spänn för ett Nintendo 8 bitars spel... ett bra sätt att få dödsångest för att lagt pengar på fel saker. Playstations onlineshop är ju också ganska B, det är ju mest demos på spel man inte vill ha och två teman man kan ladda ner.
Sen har jag iofs aldrig sett snyggare spel än Uncharted på en konsol.
Nåja, det blir väl till att köpa båda när priserna har lagt sig!
jag skulle ge en femma
Cya;)
Vad pratar du om?
Se vad droger gör...
Agree
Knarkat hela dagen vettu"*
*Finsk lefi brytning
jag fattar inte argumenten i stil med "ps3an är en multimedia masking, vill du ha spel kör en xbox360"
Ps3an är ju minst lika bra spelmaskin som en xbox360 och bra multimediamaskin med blueray.
Och jag har inte hittat något i onlinedelen att klaga på, allt är snabbt, smärtfritt och gratis.
det dem menar med att 360 är en spel maskin är att dem har tyngre exklusiva titlar och jävligt mycker mer spel..cirka 250 st spel + 100 arkad spel
Men det kan ju faktiskt bero på att PS3 inte har funnits så länge (och där får väll även priserna ta smällen)
Igår fick jag Tiberium i ögat, nu ser jag grönt...
Grafikmässigt så är 360 bättre utan tvekan. PS3 har skarpare bild. Men XBOX har samtidigt bättre färger etc. Sen så ska man ju hålla utkik efter de spel som kommer till vardera konsol och sedan utgå efter dom
Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.
[color=red]Grafikmässigt så är 360 bättre utan tvekan. PS3 har skarpare bild. Men XBOX har samtidigt bättre färger etc. Sen så ska man ju hålla utkik efter de spel som kommer till vardera konsol och sedan utgå efter dom
[/color]
Lägg ner.
PS3 vs XBOX360 GTA 4
PS3 vs XBOX360 Cod4
PS3!!!!!!!!!
(Ville bara testa med färg sry)
hejsanhejsanhejsan
[color=red]Grafikmässigt så är 360 bättre utan tvekan. PS3 har skarpare bild. Men XBOX har samtidigt bättre färger etc. Sen så ska man ju hålla utkik efter de spel som kommer till vardera konsol och sedan utgå efter dom
[/color]
Lägg ner.
PS3 vs XBOX360 GTA 4
PS3 vs XBOX360 Cod4
PS3!!!!!!!!!
(Ville bara testa med färg sry)
Att ens jämföra konsollerna på YouTube är värre än att skjuta sig själv i foten.
Den tredje filmen var fylld med stavfel, andra fel också plus att den är över ett år gammal. Nu finns också i stort sett allt som dom skröt med utom blu-ray på xboxen också.
Nej jag är inte en fanboi, blir bara irriterad på alla troll/fanbois som får för sig att spy ut en massa påhittad eller utdaterad information.
dom förnedrar hela Gamer-world!!!
En sak stör mig.
Xbox 360 och Playstation 3 är helt olika byggda.
Dom använder inte samma delar m.m
Varje konsol är väl bra på sitt sätt
Tycker inte om folk på youtube som sitter och bedömmer dosorna,hårddiskarna allt.
Man köper den konsolen som man tycker är bra och vill lira med sina polare med.
Alla konsoler är bra på sitt sätt
Det är väl inge att klaga på. Och dessutom finns det minst en Ps3 och Xbox 360 i varje hem nu för tiden. " Barnfamiljer ".
Hoppas verkligen att konsolerna går ihop och bygger en Mega " WiiStation360 "
/ Alex.
Tror att showerguy har rätt med att alla konsoler är bra på sitt sett precis som i Team Fortress 2.
Scout är bra på att ta Medics och är väldigt snabba medans Heavy är långsam men har en rejäl boost på 450 liv (150% heal).
Tänk samma grej med XBOX360 och PS3 så kommer allt gå mycket enklare. Tack för mig.
hejsanhejsanhejsan
Ska vi göra upp på ett öppet fält ps3 folk och 360 folk sen slåss vi om saken våld e kul
Ahaha det skulle bli en lätt fight för Xbox 360 laget
Playstation 3 har Blu-ray och folk köper filmer och blir tjocka x)
Nejmen skämt och sido
Microsoft = Mjukvara
Sony = Hårdvara
Alla är bra på sitt sätt
http://www.gamespot.com/features/6191251/index.html?tag=topsl...
En uppdaterad jämnförelse på gamespot, om någon skulle vara intresserad. Orkade personligen inte ens kolla igenom det ;p
Ska vi göra upp på ett öppet fält ps3 folk och 360 folk sen slåss vi om saken våld e kul
Ahaha det skulle bli en lätt fight för Xbox 360 laget
Playstation 3 har Blu-ray och folk köper filmer och blir tjocka x)
Nejmen skämt och sido
Men tänk om wii laget kommer då