Flera BF2-moddar uppdaterade
2.2 finns bara i full version.
ja det tog ett tag jag tipsade i går
Men äntligen FH och PR är de bästa modarna
"Skam" - Du tycker inte att du tar i lite...? Det är helg, frilansarna har inte dygnet runt-jour (det kan fixas, om du är redo att betala dem) och själv hade jag gjort +40 timmar på kontoret redan i fredags.
Du och alla andra som tipsat ska ha stort tack för det. Men du måste förstå att vi inte är en stor dagstidning med massor av medarbetare, vi kan omöjligt täcka allt som händer i realtid.
Har inte tidigare provat så mycket moddar till det här spelet, men tyckte att FH2 verkade trevligt. Funkar i SP (dock väldigt jobbigt eftersom commander-AI är något... dum) men varje server jag försöker gå in på säger att jag inte har kartan som spelas. Jag laddade ju ner den fullständiga versionen, så vad tusan är problemet? Någon kanske har ett förslag? I övrigt var det dock en väldigt trevlig mod, i mitt enkla tycke.
Bästa FZ.se-crew.
Det mest ultimata vore om ni kunde lägga upp både PR 0874 och FH2 2.2 i ert filarkiv. Som det är idag så är det många sega timmar att vänta på torrent-nedladdningar för båda dessa moddarna. Tro mig.
Mvh
Magrioteli
Skyttegrav.se
www.skyttegrav.se
Hade vissa problem med FH2 som berodde på att jag tog "fel" version. Den jag tankade först var en stor fil på totalt 1.65 GB. Spelet startade men kom inte förbi laddningskärmen för kartan när man körde multiplayer. Den versionen som är uppdelad i två mindre bitar provade jag däremot senare och den fungerade felfritt.