FZ High Score – Boom! Vi har ett Split Fiction-resultat
Plats 123, det blir inget OS-guld här inte
Långt ifrån över! Keep fighting. Har en känsla av att det kommer svänga. ^^
Gläder mig över att spika första spelet. Inser sedan: fallhöjden. Men idag väljer jag glädjen!
En Bamseponny av folket
Långt ifrån över! Keep fighting. Har en känsla av att det kommer svänga. ^^
Gläder mig över att spika första spelet. Inser sedan: fallhöjden. Men idag väljer jag glädjen!
Sånt här är faktiskt hur kul som helst vilken plats man än får. Hoppas det är här för att stanna
Switch, PC och Dödsmetall.
Plats 123, det blir inget OS-guld här inte
Amatör, en annan ligger på plats 256
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Vi slåss om pallplatsen i slutet
Switch, PC och Dödsmetall.
Var inte för kaxig, det kan hända att du råkar pricka rätt och halkar uppåt i listan - även om du inte vill det!
(Jag är på 123:e, men kommer sjunka vid nästa resultat.)
Någon måste ju komma sist också 🤷🏼♂️
Jag tar den! 😂
Tekniskt sett ligger väl alla 0-poängare på delad plats? 😬
Sånt här är faktiskt hur kul som helst vilken plats man än får. Hoppas det är här för att stanna
Definitivt! ❤️
En Bamseponny av folket
Split Fiction kändes ganska lätt sett till Hazelights track-record, trots att det var ren och skär gissning. Kommande spel blir dock svårare, inte minst Assassin's Creed (blir det redemption eller inte för Ubisoft?).
Ja, och Wanderstop var inte lätt heller. Khazan och Atomfall är inte heller självklara. Decisions, decisions...
En Bamseponny av folket
Jag tar den! 😂
Tekniskt sett ligger väl alla 0-poängare på delad plats? 😬
<Uppladdad bildlänk>
Jo, det stämmer. Jag har åtminstone 6 poäng. Men jag har varit restriktiv med betygen och blir hellre glatt överraskad.
Roligt initiativ 👍
((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))
==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @:4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @:2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @:144Hz || 250 Mbit --Fiber || NordVPN™ ||