Switch fyller 8 år – spelar du fortfarande?
Samma här spela med hela familjen, Mario party och jag och min fru är inne på slutet på Tears of Kingdom nu, sen är det ett par st pokemon spel som jag måste spela ut också
Nice CryptZ! Vi kör samma spel här hemma! Ha ha, vi har spelat en bit in på Breath of the wild (vi ligger bra efter!) och har Tears of Kingdom inplastat fortfarande.
Nice CryptZ! Vi kör samma spel här hemma! Ha ha, vi har spelat en bit in på Breath of the wild (vi ligger bra efter!) och har Tears of Kingdom inplastat fortfarande.
Breath of the wild har vi spelat ut incl alla expansions är värd det!! men jag känner igen det där med inplastade games haha, Tears of Kingdom tog vi ur plasten långt efter releasen men nu har vi äntligen kommit i det.
Pokemon har mycket bra spel med, jag var altid mer PC/Ps5 men nu med barn hemma och mindre tid tycker jag att Switch passar mycket bättre
Mario kart online spelar vi med en hel del hehehehe
Samma här! Spelar till och med om spel jag redan kört på xboxet på switchen 😂
Ja alltså jag har speldator sedan innan och köpte switch för familjevänliga spel men jag hade egentligen inte behövt mer än switchen att spela på. Min första spelkonsol. Vi kommer nog inte vänta lika länge med att hoppa på tvåan.
Ja alltså jag har speldator sedan innan och köpte switch för familjevänliga spel men jag hade egentligen inte behövt mer än switchen att spela på. Min första spelkonsol. Vi kommer nog inte vänta lika länge med att hoppa på tvåan.
Den är fantastisk! Världens bästa koncept enligt mig. Jag håller tummarna att Xbox gör en egen variant
Den är fantastisk! Världens bästa koncept enligt mig. Jag håller tummarna att Xbox gör en egen variant
Det borde inte vara omöjligt att bygga en xbox serie s som är bärbar/dockningsbar, visserligen finns ju samma spel på Steamdeck och liknande.