State of Play – se 40 minuter PS5-nyheter

Medlem

Ghost of yotei och mafia old country gameplay gärna.

Medlem
Medlem
Skrivet av Shadee:

Naughty Dog är väl de som gör Intergalatic? Skulle vara rätt execptionellt att annonsera två nya spel på 3 månader.

Jag tänkte i samma banor.

Förstår inte storheten i spelet, aldrig spelat det själv, men som jag uppmärksammat är det ju en klassisk meme inför varenda show. Kanske är det sant den här gången?

Oj, fel av mig. Jag menade ju givetvis Santa Monica studios:)

Medlem

[

Medlem

Hopp,
Jag hoppas att Sony visar på några fler skäl om varför Playstation som format för spel fortsatt är relevant, Microsoft och Xbox hjälper dem nog på traven.

Ett spelformat är inte bättre än sina spel. Var är alla de in-house Playstation 5 definierande spelen?

Upp till bevis Sony Interactive Entertainment.

Hopp. Ge mig Hopp.

Medlem

Hoppas på ghost of yotei.
Kan även tänka mig lite mer från nightreign då network test är på fredag

signatur

🖥 R5 9600X || RTX 4070 ti Super || 32GB DDR5 || 27" 240hz OLED
⌨️ ROG Azoth 75% |🖱️ROG Keris Aimpoint
🎮 PS5 || LG 55" CX

Medlem
Skrivet av theBoosing:

Min förhoppning:

Med tanke på att sony siktat slipsarna mot bloodborne-remakes så vore det superhäftigt att de nu visar upp en officiel remaster till ps5 och pc.

Är vi inte lite trötta på alla remakes och remasters? Visst hoppas jag att alla plattformar får uppleva Bloodborne i sin helhet men om önskelistan ska fram så hade det varit mer häftigt med en 2a.

Medlem
Skrivet av Joewson:

Är vi inte lite trötta på alla remakes och remasters? Visst hoppas jag att alla plattformar får uppleva Bloodborne i sin helhet men om önskelistan ska fram så hade det varit mer häftigt med en 2a.

Perfekt ur ett business-perspektiv att annonsera remaster på ettan till ps5 och pc med släpp i vår och en tvåa till endast ps5 för hösten eller nästa år.

Medlem

40 minuter är ändå en hel del! Som vanligt ska man inte ha för stora förväntningar men Ghost of Yōtei och Death Stranding 2 känns ändå realistiskt eftersom de ska släppas i år och för att det var ett tag sedan man hörde något.

Tror det är för tidigt för mer Intergalactic men om jag får gissa på en studio som kanske visar upp något nytt sätter jag pengarna på Housemarque. Det är ändå redan 4 år sedan Returnal släpptes. Det föll inte riktigt mig i smaken personligen men uppskattar ändå utvecklare som vågar göra något annorlunda. Nu har de Sony och ryggen och deras nästa spel kan nog bli intressant.

Medlem

Hoppas det blir en bra show då Sony har en del att bevisa. Många spel som skrotats och releaselistan ser inte jättefet ut just nu tyvärr.

Medlem

Känns som andra halvan på året blir fullspäckat med nytt. Indiana Jones, Ghost of Yōtei, Death Stranding 2, GTA6 plus säkerligen någon Joker som dyker upp samt några PSVR2 spel.

Vet inte hur jag ska få tid att beta av dessa, har redan en backlog med både vanliga och PSVR2 spel.

Bara Ghost of Yōtei, Death Stranding 2 är säkert 400 timmars spelande för mig, och jag som har spel semester under sommarmånaderna får extra fullt upp med allt nytt under hösten.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Persona 6 hade vart kul

Medlem

Jag kan tänka mig att Midnight Murder Club kan vara ett spel som Sony släpper i kväll.

Enligt Steam ska det släppas i februari men har inget datum.

https://store.steampowered.com/app/2698870/Midnight_Murder_Cl...

Medlem
Skrivet av robbis:

Det ryktas på X att GTA Trailer #2 kommer visas på State of play ikväll

Jaha vad spännande, då får vi hoppas på att det stämmer då Vore riktigt roligt. Rockstar kanske känner att det kommer sälja riktigt bra på PS5, och kanske sälja lite Pro-konsoller också, så att det blir extra värt att visa det där då.

Medlem

Wolverine trailer vore trevligt också, men släpper dom det spelet i år så blir det syntax error buffer overflow i min backlog för då hinner jag inte med allt 😀.

Har star wars outlaws och Like a Dragon : Pirate Yakuza att beta av innan sommaren, samt ett par PSVR2 spel.

signatur

PS5, PSVR2, Xbox S X, Switch och Gaming PC med någon Intel CPU och ett 3070ti kort.

Medlem

Ingen skulle bli mer glad än jag om det blir något Bloodborne om så bara en 60fps patch men tror faktiskt inte det kommer att hända. Möjligen till Playstation 6. Känns nästan som att Sony tycker PS5 är för svag för Bloodborne 60fps.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

12
Skriv svar