FZ Spelsylt 2024 - RÖSTA fram årets tema!
Elva FZ-medlemmar har hitills anmält sitt deltagande vår årliga spelutvecklingstävlig. Det är aldrig för sent att hoppa på, även efter startskottet.
Nu behöver vi hjälp av hela FZ, även de som inte är med och gör spel, att rösta fram årets tema. Temat är frivilligt att följa och ska främst syfta till att få inspirationen att flöda hos deltagarna, men för det mesta följs temat så om du någon gång har drömt om att få spela ett spel som handlar om t.ex. glögg så är din chans påverka nu!
Röstningen pågår tills imorgon, fredag, kl 18.00 då resultatet presenteras och FZ Spelsylt 2024 officiellt börjar!
Ni kan följa med i hur spelen blir till i den stora tråden
Då var det röstat att årets tema är "Lyx-taco".
Kom ihåg att temat är frivilligt och gillar ni något av de andra bättre så är det helt ok att köra på det. Huvudsaken är att det blir ett spel till slut.
Lycka till alla syltare, må kreativiteten flöda!
Min plan är att skohorna in tacosen i mitt koncept. Jag menar, hellre skohorna in tacos än micro transaction
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Min plan är att skohorna in tacosen i mitt koncept. Jag menar, hellre skohorna in tacos än micro transaction
Micro trans-tacos! Där har du ett koncept att hänga din hatt på! 😀
Micro trans-tacos! Där har du ett koncept att hänga din hatt på! 😀
Mmm, micrade tacos! 🤤🌮
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Hehe, Lyx-taco?
Bara för att det känns som en riktigt svår uppgift – och en konstig grej att göra ett spel av – blir man ju faktiskt sugen. Får se om jag hinner få tiden att räcka till för att vara med i år igen.
Du är ju en av sylt-veteranerna, det fixar du!
Du är ju en av sylt-veteranerna, det fixar du!
Haha, när du säger det så! 😂 Jag fick en idé till mig , så det är väl bara att köra. 🤗