Baldur's Gate 3 har haft fler spelare i år än 2023 – tre ex sålda i Vatikanen

Robot
Baldur's Gate 3 har haft fler spelare i år än 2023 – tre ex sålda i Vatikanen
Medlem

Man blir ju nyfiken: Hur ser en Påves dagliga rutin ut och när kan han klämma in BG3?

Medlem

De kör säkert en co-op kampanj tillsammans. De lär ha tunga lan där i Vatikanen.

Redaktör
Ponny
Skrivet av Raid25:

Man blir ju nyfiken: Hur ser en Påves dagliga rutin ut och när kan han klämma in BG3?

Be, välsigna, modda.

Repetera.

signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Redacted by the Gendarmerie Corps of Vatican City State

Medlem

Påven lanar med jesus och hans jävla pappa.

signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Geeks Gaming

Den stora frågan är vilken klass påven spelar 🤔

Medlem

Kan man sätta vilket land som helst i sin profil eller är det verkligen någon i Vatikanstaten?

Releasehästryttare

Alla dessa påven skämt, men sanningen är väl troligast att de kollar så spelet inte förtalar deras tro.

Medlem

Baldurs Gate 3 måste vara ett väldigt spicy spel om man bor i Vatikanen, dvs är oskuld och så...

Medlem

Jag tror trots allt att påven är en nörd i smyg:

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Warlock med Dark Urge som bakgrund? 🤔

På tal om officiellt modstöd, någon som kan ge en hjälpande hand med det? Har laddat ner BG3 mod manager och script extender (nån dll-fil att lägga i bin-katalogen). Lyckas dock inte få någon av moddarna att lira? Känns som om jag missar något uppenbart steg?

signatur

När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.

Hade nog kunnat tänka mig att köpa spelet men jag vill ha det på skiva till PS5 utan att behöva deluxekrafset som dom sålde på sin egna hemsida med svindyr frakt. Ingen skiva, inget köp.

signatur

00:00:02:42

Medlem
Skrivet av NordhNet:

Cleric!

signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Atilaa:

De kör säkert en co-op kampanj tillsammans. De lär ha tunga lan där i Vatikanen.

Vatik-lan-en.
Eller en klan: Vati-klanen.

Medlem
Skrivet av Fredrik Eriksson:

Be, välsigna, modda.

Repetera.

"Dear Heavenly Father! Bless these dice, my Honor-run depends on it!

Medlem

Så 0,39% av befolkningen i Vatikanstaten har köpt spelet. För samma procent behöver det ha sålts ca 41k exemplar i Sverige. Kan man se hur många vi har här så vi får veta om 3 är bra eller dåligt? 😅 Jag gissar att det sålts fler än 41k ex i Sverige, så 3 ex i Vatikanstaten borde vara en usel siffra 😁

Skrivet av Kalliban:

Så 0,39% av befolkningen i Vatikanstaten har köpt spelet. För samma procent behöver det ha sålts ca 41k exemplar i Sverige. Kan man se hur många vi har här så vi får veta om 3 är bra eller dåligt? 😅 Jag gissar att det sålts fler än 41k ex i Sverige, så 3 ex i Vatikanstaten borde vara en usel siffra 😁

Om BG3 sålt i 41k ex i Sverige skulle det nog vara en rätt hyfsad siffra. Synd att det verkar omöjligt att ta reda på svensk statistik i spelförsäljning, för det hade faktiskt varit mycket intressant.

1
Skriv svar