Baldur's Gate 3 har haft fler spelare i år än 2023 – tre ex sålda i Vatikanen
Man blir ju nyfiken: Hur ser en Påves dagliga rutin ut och när kan han klämma in BG3?
Be, välsigna, modda.
Repetera.
En Bamseponny av folket
Jag tror trots allt att påven är en nörd i smyg:
Den stora frågan är vilken klass påven spelar 🤔
Warlock med Dark Urge som bakgrund? 🤔
På tal om officiellt modstöd, någon som kan ge en hjälpande hand med det? Har laddat ner BG3 mod manager och script extender (nån dll-fil att lägga i bin-katalogen). Lyckas dock inte få någon av moddarna att lira? Känns som om jag missar något uppenbart steg?
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Den stora frågan är vilken klass påven spelar 🤔
Cleric!
<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>
De kör säkert en co-op kampanj tillsammans. De lär ha tunga lan där i Vatikanen.
Vatik-lan-en.
Eller en klan: Vati-klanen.
Be, välsigna, modda.
Repetera.
"Dear Heavenly Father! Bless these dice, my Honor-run depends on it!
Så 0,39% av befolkningen i Vatikanstaten har köpt spelet. För samma procent behöver det ha sålts ca 41k exemplar i Sverige. Kan man se hur många vi har här så vi får veta om 3 är bra eller dåligt? 😅 Jag gissar att det sålts fler än 41k ex i Sverige, så 3 ex i Vatikanstaten borde vara en usel siffra 😁
Så 0,39% av befolkningen i Vatikanstaten har köpt spelet. För samma procent behöver det ha sålts ca 41k exemplar i Sverige. Kan man se hur många vi har här så vi får veta om 3 är bra eller dåligt? 😅 Jag gissar att det sålts fler än 41k ex i Sverige, så 3 ex i Vatikanstaten borde vara en usel siffra 😁
Om BG3 sålt i 41k ex i Sverige skulle det nog vara en rätt hyfsad siffra. Synd att det verkar omöjligt att ta reda på svensk statistik i spelförsäljning, för det hade faktiskt varit mycket intressant.