Sämsta spelet du spelat igenom?
Vilket är det sämsta spelet som du faktiskt tagit dig igenom hela spelet?
Jag spelade en hel del skit i mina yngre dagar, men vad jag kan komma på är det nog Rogue warrior eller Ride To Hell: Retribution som jag faktiskt tog mig igenom som är de sämsta
Svår fråga! Brukar ge upp om jag inte tycker om ett spel.
Det enda jag kommer på är Metal Gear Solid IV: Guns of the patriots. Älskar de första delarna i serien, därför ville jag se hur allt slutade. Därför tvingade jag mig igenom eländet. Usch vilken besvikelse till spel och ett så ovärdigt slut på den spelserien.
Dom jag kommer på senaste
What remains of edith finch - tråkig walking simulator
Live a live - var väll inte tråkigt hela tiden. Men ytterst mediokert och blev besviken när spelet var slut, hade aldrig idast slutföra spelet om jag visste hur det slutade tvärt typ.
Har nästan alltid tur med mina spelköp men för många år sedan köpte jag ett spel som heter "Infernal Hells Vengance" och jag avskydde det så illa att jag sulade skivan ut genom fönstret(im sry mama nature)...
Skivan ligger utanför en villa i Stuvsta, bah gå och börja leta!
EDIT: I min blindo såg jag inte att det var dåliga spel som jag spelat igenom, vilket jag inte gjorde med det spelet.
Har nog aldrig avslutat ett spel jag inte tycker om
Har också spelat igenom Rogue Warrior, dels för att jag fick det i present och dels för att det är rätt så kort. Men ja, inte ett bra spel.
Hmm, det är förvånansvärt svårt att komma på ett spel som man inte tyckte var bra som man faktiskt spelade till slutet. Fist of the North Star: Ken's Rage 2 dök upp i huvudet i alla all, men det borde väl finnas sämre spel än så i ens spelhistorik tänker man ju.
Svår fråga! Brukar ge upp om jag inte tycker om ett spel.
Det enda jag kommer på är Metal Gear Solid IV: Guns of the patriots. Älskar de första delarna i serien, därför ville jag se hur allt slutade. Därför tvingade jag mig igenom eländet. Usch vilken besvikelse till spel och ett så ovärdigt slut på den spelserien.
Nu blev jag visuellt upprörd. MGS4 är enligt mig väldigt underskattat i spelserien
Oj. Jag brukar numera hellre ge upp än sega mig vidare genom ett spel som jag absolut inte gillar. På 90-talets första hälft var situationen annorlunda. Dels vimlade det av riktigt usla spel, dels hade jag inte råd att köpa så många vilket gjorde att man spelade det man hade. Igen och igen. Altered Beast kan vara ett av dem.
Kan inte komma på att jag spelat igenom något jag faktiskt tyckt var dåligt. Och det blir ju konstigt att skriva att jag spelade igenom Quake 2 liksom, som att det var det sämsta spel jag spelat, då sätter man ribban bra jävla högt.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Jag är också kass på att avsluta spel, oavsett hur bra de är.
Det måste ha varit något kort spel i så fall.
Men om man tar måttet betyg dividerat med timmar man lagt på ett spel så måste AC Odyssey hamna långt ner. Tror inte det är det sämsta spelet jag klarat, men in hindsight var det då fan inte bra.
Kom genast att tänka på The Last of Us Part II. Jag spelade igenom det trots att jag upplevde storyn som rätt usel och trist. Den var långt ifrån den fantastiska storyn i ettan.
Jag spelade sedan igenom det en gång till på Survivor-nivån — mest för att jag gillade gameplay på svårare nivån, men även för att se om jag skulle uppleva handlingen annorlunda då, men nej, storyn tyckte jag fortfarande var lika usel.
Nu blev jag visuellt upprörd. MGS4 är enligt mig väldigt underskattat i spelserien
Smaken är som baken! Tycker att det var som att titta på en riktigt dåligt skriven animerad såpopera. Inte hade jag kul under spelmomenten heller. Att vänta i så många år och få ett sådant avslut. Spelvärldens motsvarighet till tvserien Lost.
Blir provocerad bara jag tänker på eländet...