MS Flight Sim 2024 kostar mellan 900 och 2 600 kr

Medlem

Har de fixat den hemska hemska HEMSKA controller setup ui:n i 2024? Saker som att ställa in en HAT-switch att t.ex ”pan left, right, look up, down” (saker som heter så i princip ALLA flygsimulatorer nånsin!”) osv hette ju typ tokig skit som ”movement translate left, right” m.m. HATADE verkligen att ställa in min HOTAS att fungera så som jag alltid haft den i FSX/P3D/X-Plane. Ibland tappade också MSFS inställningarna efter nån uppdatering, hårslitande.

Medlem

Ahh, jag har laddat ner spelet, och startat upp det, och är nu på en infinite-loading-screen. kommit till 13% på ca 30 minuter. Så detta spel kommer inte lyckas starta upp idag. Man får starta det ett dygn innan man har tänkt att spela verkar det som.

Medlem
Skrivet av payash:

Ahh, jag har laddat ner spelet, och startat upp det, och är nu på en infinite-loading-screen. kommit till 13% på ca 30 minuter. Så detta spel kommer inte lyckas starta upp idag. Man får starta det ett dygn innan man har tänkt att spela verkar det som.

Du kom iaf så långt! Jag får meddelande "många som försöker logga in just nu, du ställs nu i kö"

12
Skriv svar