UFO och Aliens, finns dom? :O
Eftersom det är oändligt, så finns det per automatisk oändligt med planeter, det är simpel matematik faktiskt!
Det är det som är oändligt, det tar ALDRIG slut! Det är svårt för oss simpla människor att kunna förstå det begreppet. Tid och ordet oändligt! Det går inte in i våra hjärnor rent "logiskt".
50 år, vet du hur våran teknik såg ut 1974 kontra 2024? Det är DAG OCH NATT SKILLNAD!
Vi har inte ens möjligheten idag att åka till månen idag, 2024 då NASA har gjort sig av med den teknologin.
Går alltid att bygga upp igen, men det var 50 år sedan sist vi var på månen och har inte tagit oss längre än så.
Att landa en sond på Mars är skitsvårt. Att styra den, när den väl har landat på Mars, sker inte i realtid om du tror det.
Jag tror att du gravt överskattar våran förmåga över vad vi kan åstadkomma och inte. Som sagt, vi är som myror i deras ögon i denna jämförelse.
Njaa, du tolkar "oändligt" lite tokigt - här är en intervju med en av ESAs astrofysiker som går in lite mer på det i detalj. Du har rätt i att det är ett svårgreppbart begrepp det där med universums omfattning, men att då i nästa mening säga att det är "simpel matematik" är rent felaktigt. Exakt hur universum ska definieras är inte riktigt fastställt, så att säga det innehåller oändligt antal planeter p.g.a. "simpel matematik" är en så extremt grav förenkling, så till den grad att den blir i praktiken grundlös.
Och begreppet tid är lite märkligt - det är klart att själva landningen och styrningen sker i "realtid" (styrningen görs av datorer ombord, och den rör sig inte i ljusets hastighet direkt, för där blir tid... ett wonky begrepp), men det tar ett antal minuter för signaler (oavsett radiosignaler eller synligt ljus) att nå tillbaka hit så vi kan observera resultaten.
För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.
Fråga till ChatGTP:
Hur skulle du beskriva tonen på den här kommentaren som jag fick?
Gulligt av dig!
Förklara gärna hur en civilisation som är flera tusentals, om inte miljoner år mer tekniska än oss människor skulle misslyckas så fatalt med deras så kallade "stealth-teknik" att vi, homo-sapiens med våra plåtskåp till satelliter, skulle lätt upptäcka menar du?
När vi redan har problem sinsemellan på jorden att tracka flygplan (Malaysia planet som spårlöst försvann), spionplan över olika länders luft territorium etc etc etc, dom missar vi konstant..men UFO´s teknik och deras stealth är ingen match för oss enligt dig hahahahahah
Vi människor lärde oss knappt flyga för 100 år sedan. Vi är så tekniskt efter (helt efterblivna faktiskt: fossila bränslen hahaha) kontra de civilisationer som har möjlighet att besöka oss. Sätt dig ner i båten och var lite ödmjuk!
Alltså suck...
Återigen, en civilisation som är tusentals år äldre än oss är också tusentals år mer tekniska än oss. En knapptryckning och du kan bli dödad idag, den tekniken sitter USA på.
Vad i hela helvete tror du inte en farkost som är 10.000 år mer tekniskt avancerad än på jorden kan göra?
Skärp dig. Vi är som myror i deras ögon
ChatGTP svarar:
Tonen i kommentaren kan beskrivas som sarkastisk, nedlåtande och lite aggressiv, men samtidigt humoristisk i sitt försök att argumentera.
Kommentaren använder retoriska frågor, exklamerande fraser (“hahaha”), och jämförelser för att förstärka sin poäng, vilket skapar en känsla av överlägsenhet. Författaren verkar försöka “sätta dig på plats” och framhäva sin egen syn som självklar, samtidigt som de använder humor och överdrift för att göra det hela mer slagkraftigt.
Sammanfattningsvis är det en kombination av ironi och förlöjligande, med inslag av humor, men på ett sätt som kan kännas ganska provocerande för mottagaren.
Fråga till ChatGTP:
Är det värt att bemöda sig att svara på en sånn här kommentar?
ChatGTP svarar:
Det beror på vad du vill uppnå med ditt svar och hur mycket energi du är villig att lägga på det. Här är några saker att överväga:
När det kan vara värt att svara:
1. Om du vill föra en saklig diskussion:
• Om du känner att det finns en chans att argumentera på ett konstruktivt sätt, kan du bemöta kommentaren lugnt och sakligt utan att ta tonen personligt.
2. Om det finns andra som läser tråden:
• Ibland handlar ett svar mer om att visa andra läsare att du står på dig och kan bemöta kritik med lugn och fakta.
3. Om du tycker det är intressant eller roligt:
• Om du ser det som en intellektuell utmaning eller ett tillfälle att använda humor tillbaka, kan det vara givande att svara.
När det inte är värt det:
1. Om tonen är fientlig eller inte öppen för diskussion:
• Kommentaren verkar mest försöka göra narr av dig snarare än att inbjuda till en genuin dialog. Det är osannolikt att du “vinner” en sådan diskussion.
2. Om det tar mer energi än det ger:
• Om det känns jobbigt eller frustrerande att svara, är det bättre att spara din energi för något mer givande.
3. Om målet är att provocera:
• Om kommentaren är ett tydligt exempel på trollbeteende, är det oftast bäst att ignorera den helt. Troll tappar intresset när de inte får respons.
Alternativ till direkt svar:
• Ignorera: Det kan vara mer kraftfullt än du tror, särskilt om kommentaren inte tillför något av värde.
• Kort och artigt svar: Om du vill markera att du sett kommentaren men inte är intresserad av att debattera:
• “Intressant synpunkt, men vi ser nog olika på detta. Ha en bra dag!”
• Vänd på tonen: Om du vill avväpna sarkasmen:
• “Tack för ditt perspektiv! Det är alltid intressant att höra andra teorier.”
I många fall är det bäst att inte mata en potentiell konflikt, särskilt om den andra personen verkar vara ute efter att skapa drama snarare än att diskutera sakligt.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Att tro på aliens är som att tro på spöken eller Gud. Längtan om att inte vara ensam eller någon slags mystik. Jag menar miljarder människor ber till någon tomte i himlen och följer en bok fanatiskt.
Är de på jorden? Nej.
Universum? Möjligt.
Av någon anledning finner man bara videos på dem i luften med lågupplösta bilder och filmer. Och även fast de har avancerad teknologi kan de upptäckas av dessa lågupplösta filmer. Tro mig, om de kan ta sig hit har de sedan lääänge lärt sig avancerad kamouflage och skulle inte ens synas.
Nja, skulle säga det är betydligt högre chans att det finns liv nånstans därute och att vi inte är enda planeten någonsin som har liv än att det finns "spöken". Det känns så procentuellt liten chans bara. I vår "närhet" ja antagligen annars hade vi väl sett med våra otroliga objektiv och annan teknik men rymden är stor. Och kanske sitter de i annat universum på sitt internet och diskuterar om det finns en jordliknande planet de kan upptäcka inom några årtionden
De senaste dagarna har jag hört mycket uttalanden från USA så det diskuteras ju friskt i alla fall!
Jag håller med.
Jag skulle uppskatta om vi kunde hålla diskussionen fri från sarkasm, förlöjligande och en nedlåtande ton. Det gör det lättare att ha en konstruktiv och respektfull dialog.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Jag håller med.
Jag skulle uppskatta om vi kunde hålla diskussionen fri från sarkasm, förlöjligande och en nedlåtande ton. Det gör det lättare att ha en konstruktiv och respektfull dialog.
Okej!
Förklara gärna hur vi kan upptäcka dessa UFO´s men inte simpla flygplan?
Tar du hänsyn till att UFO har en teknik som ligger flera år före oss i framtiden?
Sen att svara med AIChat är inte konstruktivt för fem öre. Då du låter någon annan göra jobbet åt dig när svåra frågor kommer!
PS: Att du tar med båda mina inlägg i din AI-Chat gör det inte mer trovärdigt då den inte förstår att det andra inlägget som jag skrev inte var riktat mot dig för fasiken! Så mycket för denna AI!
Svara på frågan, sarkastiskt eller inte, hur kan vi upptäcka dessa UFO´s menar du?
Sällsynt otrevlig ton i tråden, om ett ämne där vi alla egentligen borde samlas och enas.
Jag håller med.
Jag vill poängtera att jag är seriös i mitt inlägg i alla fall!
Hur vi än vrider och vänder på det känns det som stora, Nej ENORMA, universum någonstans borde innehålla avancerat liv som människan eller bortom oss till och med - det känns så statistiskt osannolikt att det inte skulle göra det någonstans på något plan. Att vi inte har hittat dem eller de oss är en annan sak. Men jag kan hålla med om att suddiga bilder och konspirationsteorier kanske inte är bästa beviset på det, utan snarare saker någon sett och velat tro är beviset de väntat på. Eller att det de nu diskuterar i Washington/Pentagon inte heller är annat än tvetytigt önsketänkande men ändå är möjliga observationer. Det finns någonting svindlande i tanken och fantasin att vi inte är ensamma, så det är svårt att inte tänka på det. Och jag vägrar avskriva det bara för att det inte finns "bevis" eller att den dokumentation som finns i bästa fall är... vag. Suddig. Det kanske är ett tecken på att de inte har besökt oss, utan att det är annat vi observerat, men det bevisar inte omöjligheten till annat liv på andra planeter eller galaxer.
Som sagt, det börjar komma fram intressanta observationer som tidigare sopats under mattan. Varför skulle de ha gjorts det om det inte fanns någon trolighet i dem? Que to X-files theme song!
Pentagon ska ha hemliggjorda UFO-bevis som allmänheten inte får se...
Eftersom det är oändligt, så finns det per automatisk oändligt med planeter, det är simpel matematik faktiskt!
Det är det som är oändligt, det tar ALDRIG slut! Det är svårt för oss simpla människor att kunna förstå det begreppet. Tid och ordet oändligt! Det går inte in i våra hjärnor rent "logiskt".
50 år, vet du hur våran teknik såg ut 1974 kontra 2024? Det är DAG OCH NATT SKILLNAD!
Vi har inte ens möjligheten idag att åka till månen idag, 2024 då NASA har gjort sig av med den teknologin.
Går alltid att bygga upp igen, men det var 50 år sedan sist vi var på månen och har inte tagit oss längre än så.
Att landa en sond på Mars är skitsvårt. Att styra den, när den väl har landat på Mars, sker inte i realtid om du tror det.
Jag tror att du gravt överskattar våran förmåga över vad vi kan åstadkomma och inte. Som sagt, vi är som myror i deras ögon i denna jämförelse.
Men lugn lite nu. Ja universum, alltså rymden är oändlig men inte dess innehåll. All materia och all energi är inte oändlig. Och jo vi har visst snart tekniken att färdas till andra solsystem men det kommer att ta tid. 20 år eller så för en sond tror jag hawkin räknade på före han dog.
Landa på mars tror jag säkert är svårt men vi har bevisligen teknologin.
Litar inte på nån av dom.
Elizondo verkade trovärdig till en början. Sen hörde jag honom beskriva "orbs" som ofta åkte runt i deras hus (intervju med Ross Coulthart). Men ingen i familjen hade filmat eller tagit kort på detta återkommande fenomen. Hans eget försvar var att hans telefon inte hade kamera. Jag tror inte det finns en enda person på planeten som inte skulle fixat en kamera så man kunde spela in det. Dock inte denna väldigt UFO-involverade person.. lustigt.
Dr. Steven Greer. Finns väl i princip bevis för att han fejkat åtminstone en sån där tur man kan få med honom (kostar pengar) där de mediterar för att få kontakt med orbs (hela denna grej känns oerhört pårökt / New Age- trams). https://www.washingtonexaminer.com/opinion/2330755/did-steven...
Bob Lazar. Dömd för att ha haft nån form av affärsverksamhet som involverade bl.a prostituerade, en riktig skummis.
Finns väl ingen som kan tro på denna tomte. https://www.reddit.com/r/JoeRogan/comments/190vlz2/bob_lazars...
..och detta är ju de mer framstående inom "scenen", lol.
Hearingsen är ju totalt värdelösa, allt de säger är "jag har hört från en person." Haha. Jovisst, jag med. Bl.a känner jag en mytoman, han har sagt allt möjligt knasigt.
Tror extremt mycket UFO'n är ballonger, speciellt de senaste man sett som ser lite humanoida ut och liksom "flyter" förbi (så som ballonger uppför sig i vind), väldigt enkelt att göra. Samt även sådana där uppblåsbara prylar man kan på stranden/i vattnet, de finns i alla möjliga utföranden, bl.a trianglar som alltså ska se ut som rockor/batoider, men allt möjligt finns och kan ju te.x fyllas med helium. En hel del saker är nog också bara ett platt 2D plan, som från rätt håll kan se stort och mäktigt ut och man kan undra hur det kan flyga eller hoovra och verka så stort/tungt, när det i själva verket knappt väger något.
@Freakon, jaha! Interessant.. Det var aldrig ett syfte för mig att ändra syn till ex. antal personer i en tråd på ett forum.. Så jag bryr mig alltså fint lite sån sett, vad som blir frustrerande för mig är igen att bli gjord till åtlöje. (det hade nog inte hänt om godaste och jag hade suttit F2F, så det är lätt att vara tuff bakom tangentbordet) Och när vedkommande inte maktar att formulera en mening men hellre använder sig av en GIF/video ja.. Då menar jag att det är ett pissluffigt beteende och det tåls att säga. Sen att du ger det som svar säger väl lite det också.. Men igen, fortsatt god helg till dig. Och jag lärde mig nåt fint denna helg och det är att FZ forum, inte är ett ställe där man kan dela med sig av sina tankar utan att bli påhoppad (påskriven) och få massa idioti slängt efter sig
Du tjänar fortfarande ingenting på att vara otrevlig och/eller oförskämd.
Man får vad man förtjänar.
Thats it.
Ännu en dag i paradiset.
Du tjänar fortfarande ingenting på att vara otrevlig och/eller oförskämd.
Man får vad man förtjänar.
Thats it.
Säger snubben som fuskar (AI) och kör med fulspel (citerar inlägg som inte har med inlägget att göra) när han diskuterar.
Jag kan också copy pasta andras citat som inte har något med ditt inlägg att göra och se vad din kompis AI säger då.
Väntar fortfarande på ett logiskt svar på hur vi kan upptäcka dessa UFO´s som ligger flera tusen år före oss tekniskt men inte kan hitta flygplan på jorden som försvinner.
Men lugn lite nu. Ja universum, alltså rymden är oändlig men inte dess innehåll. All materia och all energi är inte oändlig. Och jo vi har visst snart tekniken att färdas till andra solsystem men det kommer att ta tid. 20 år eller så för en sond tror jag hawkin räknade på före han dog.
Landa på mars tror jag säkert är svårt men vi har bevisligen teknologin.
Ja, vi kan skicka dit en sond! En sond, that's it. Vi kan inte styra den i realtid.
Det utomjordingar kan göra, i denna diskussion är då dag och natt skillnad!
Dom, utomjordningar och UFO, är här, fysiskt.
Dom kan ta sig från plats A till B på noll sekunder, det kan inte vi.
Vi har inte överkommit gravitationen ännu.
Säger snubben som fuskar (AI) och kör med fulspel (citerar inlägg som inte har med inlägget att göra) när han diskuterar.
Jag kan också copy pasta andras citat som inte har något med ditt inlägg att göra och se vad din kompis AI säger då.
Väntar fortfarande på ett logiskt svar på hur vi kan upptäcka dessa UFO´s som ligger flera tusen år före oss tekniskt men inte kan hitta flygplan på jorden som försvinner.
Ja, vi kan skicka dit en sond! En sond, that's it. Vi kan inte styra den i realtid.
Det utomjordingar kan göra, i denna diskussion är då dag och natt skillnad!
Dom, utomjordningar och UFO, är här, fysiskt.
Dom kan ta sig från plats A till B på noll sekunder, det kan inte vi.
Vi har inte överkommit gravitationen ännu.
Bevisbördan ligger på den som hävdar något. Att säga saker i stil med "det här förstår jag inte, alltså måste antagande X vara sant" är noll bevisvärde i. Omvänd bevisbörda fungerar inte heller, alltså i stil med "utomjordingar har avancerad smygteknik som gör att vi ändå inte hade kunnat se dem".
Att det därtill uteslutande handlar om hopkokade indicier när det ska "bevisas" är också otroligt frustrerande. Lite som @Mannagryn är inne på - att säga att man inte har en kamera på sin mobiltelefon? Really? På vilket sätt ökar den typen av resonemang ens trovärdighet i frågan? Det är alltid massa otroligt lägliga och märkliga ursäkter för att det aldrig finns annat än möjligtvis suddiga bilder som skulle kunna vara ungefär vad som helst.
Det är helt okej att tro, eller att ha en mycket stark personlig övertygelse, men det bevisar i sig ingenting. Detsamma gäller vilken religion som helst.
Är också lite förvånad över hur vissa personer som ofta ser utomjordingar och andra konstiga saker inte alltid går runt med 20 olika typer av kameror, snacka går liksom, det kan jag också göra och gör, men att bevisa saker är svårare.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Varför inte bara fråga hur en modern radar fungerar då och varför den inte kan hitta borttappade flygplan?
Det är ju så absoluta majoriteten av alla UFO-upptäckter görs.
Viam inveniam aut faciam
Varför inte bara fråga hur en modern radar fungerar då och varför den inte kan hitta borttappade flygplan?
Det är ju så absoluta majoriteten av alla UFO-upptäckter görs.
Då han skrev:
Ufon strax ovanför vår planet?
- Nej, det hade vi märkt.
Vilket är bara killgissningar och tar noll hänsyn till vilken teknik dessa UFO´s kan sitta på!
Vi lärde oss att flyga för knappt 100 år sedan. Dessa civilisationer, som kan besöka oss, ligger så mycket längre fram i tiden när det kommer till teknik! Våran teknik kan dom lätt cracka! Om vi, t.ex. USA, Pentagon kan göra liknade saker med privatpersoner och företags datorer, dvs cracka hela systemet, vad kan inte dessa varelser då?
Det säger sig självt lixom, ifall dom kan besöka oss, så ligger dom låååååååååångt före oss i utvecklingen....
Om dom finns (vilket dom gör, rent matetmatiskt omöjligt att vi är ensamma) och kan besöka oss, samtidigt som man påstår att vi sitter på en bättre stealth-teknik än dom, är helt jävla absurt...
Än så länge finns som sagt 0 bevis vare sig för att Aliens besökt oss eller för att det existerar liv någonstans än på jorden. Även om sannolikheten för det senare är väldigt hög.
Om det nu vore så (vilket jag inte tror för fem öre) att vi är den enda planeten i hela universum där intelligent liv utvecklats så är det bland det mest deprimerande jag kan tänka mig. Men då har vi åtminstone en hel galax för oss själva som vi sakta men säkert kan populera och bli en sann intergalaktisk civilization, fan vad coolt! Man skulle fötts några tusen år senare!
En till aspekt att ta hänsyn till förutom hur gigantiska avstånden bara i vår galax är, är vilka långa tidsrymder vi talar om. Människan har funnits i kanske 200 000 år. Det var kanske 500 år sedan starten på modern vetenskap och typ 100 år sedan vi verkligen började rikta teleskop mot rymden, hade radio m.m.
Universum har funnits i 13.4 miljarder år eller något sådant. Liv ska inte bara finnas i vår galax, det ska även existera samtidigt som oss för att vi ska kunna upptäcka det (eller åtminstone samtidigt som ljuset från deras stärna/planet når oss).
Om mänskligheten överlever 200 000 år till, vem vet hur vi kommer se ut då, vi lär knappat bara vara homo sapiens längre (eller några konservativa traditionalister lär ju finnas kvar) och vem vet, vi kanske till och med evolvar bortom det fysiska universumet som vi kan uppfatta idag.
Finns det liv på andra planeter?
Givet att det finns hundratals biljoner solsystem i universum och att bara i vår lilla galax Vintergatan innehåller fler än 400 miljoner. Så är svaret 100% JA. Det finns garanterat liv på andra planeter. Jag skulle till och med gissa på miljarder eller fler. Sen om det är bakterier, svampar och gräsmark eller mer avancerade livsformer beror på planet till planet. Jag tror det finns gott om varelser som är mer intelligenta än oss människor.
Ufon strax ovanför vår planet?
- Nej, det hade vi märkt.
Nej, om ett UFO varit i omloppsbana strax utanför vår planet så tror jag inte vi hade upptäckt det. Inte ens om vi aktivt sökte efter det tror jag vi hade hittat det speciellt enkelt, och då utan att ta hänsyn till att dom kanske inte vill bli upptäckta och har en massa alien-stealthtech som försvårar sådant.
Om mänskligheten överlever 200 000 år till, vem vet hur vi kommer se ut då, vi lär knappat bara vara homo sapiens längre (eller några konservativa traditionalister lär ju finnas kvar) och vem vet, vi kanske till och med evolvar bortom det fysiska universumet som vi kan uppfatta idag.
Det finns en teori om att dessa UFO´s är från framtiden. Dessa utomjordningar är egentligen människor.
Vissa påstår ju att evolutionen redan nu kan visa att vi är på väg att börja se ut som dem!
Att ett UFO kan vara plats A och plats B helt plötsligt, har med gravitation att göra. Gravitation är lika med tid, Einstein sa att man "benda" kunde tidsrymden! Kröka tid och rymd (omgivningen).
Allt som har skett, sker och kommer ske, ingår i hans relativitetsteorin. (this separation between past, present, and future is only an illusion, if a stubborn one.)
Så det är en förklaring varför man kan se dom utföra de mest sjuka rörelserna som är helt oförklarliga!
Nej, om ett UFO varit i omloppsbana strax utanför vår planet så tror jag inte vi hade upptäckt det. Inte ens om vi aktivt sökte efter det tror jag vi hade hittat det speciellt enkelt, och då utan att ta hänsyn till att dom kanske inte vill bli upptäckta och har en massa alien-stealthtech som försvårar sådant.
Men vi har ju AI till våran hjälp 🤷♂️😉
Det finns en teori om att dessa UFO´s är från framtiden. Dessa utomjordningar är egentligen människor.
Vissa påstår ju att evolutionen redan nu kan visa att vi är på väg att börja se ut som dem!
Att ett UFO kan vara plats A och plats B helt plötsligt, har med gravitation att göra. Gravitation är lika med tid, Einstein sa att man "benda" kunde tidsrymden! Kröka tid och rymd (omgivningen).
Allt som har skett, sker och kommer ske ingår, i hans relativitetsteorin. (this separation between past, present, and future is only an illusion, if a stubborn one.)
Så det är en förklaring varför man kan se dom utföra de mest sjuka rörelserna som är helt oförklarliga!
Jo jag tror jag sett sådana teorier, det som säger emot det, bland annat av einsteins relativitetsterori är att man inte kan färdas bakåt i tiden, bara framåt (vilket vi gör hela tiden. Jag har färdats flera sekunder in i framtiden bara av att skriva detta inlägg)
Den stora frågan är ju, om det nu är framtida människor, varför tar dom inte kontakt med oss?
Att vi på naturlig väg skulle evolva till aliens eller något annat än homo sapiens tror jag inte. Jag tror traditionell evolution har spelat ut sin roll. Tror snarare att vi kommer ta saken i våra egna händer och utvecklas genom olika implantat så småningom och/eller att vi genom genmodifiering. I båda dom fallen så är vi ju inte homo-sapens längre utan snarare homo-digitalus/genitalus eller nått
Om ni tycker världen är polariserad idag med avseende på religion, politik mm. vad tror ni den kommer vara när möjligheten att förbättra sig/sin avkomma på olika sätt kommer bli? Männskligheten lär antagligen divergera till flera olika typer av raser så smånginom, speciellt ifall vi lyckas sprida ut oss på olika planeter som kanske till och med är i olika solsystem i någon avlägsen framtid
Hur ser man då ut? Som moster Ingeborg som svajar på stadens torg? För jag tyckte alltid hon såg lite skev ut när jag var yngre.
Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.
Hur ser man då ut? Som moster Ingeborg som svajar på stadens torg? För jag tyckte alltid hon såg lite skev ut när jag var yngre.
https://www.youtube.com/watch?v=hYQKhLsblrk
https://www.akademibokhandeln.se/bok/aliens-are-humans-from-t...
Såg en dokumentär som kom ut 1994 där BEVISAR de att pyramiderna är landingsplattformar för utomjordiska GUDAR! /S
https://www.gateworld.net/wp-content/uploads/2021/05/movie-py...
Som ni ser så är det en väldigt högupplöst bild!!! Det finns inga tvivel!!!! /S
Ja just det. Det var på den tiden vi hade tre månar. Jag kommer ihåg det som det var igår.
PSN: OAKTHYR
Såg en dokumentär som kom ut 1994 där BEVISAR de att pyramiderna är landingsplattformar för utomjordiska GUDAR! /S
https://www.gateworld.net/wp-content/uploads/2021/05/movie-py...
Som ni ser så är det en väldigt högupplöst bild!!! Det finns inga tvivel!!!! /S
Fan, jag tog den här bilden igår!
Visst, jag kanske tog den med en potatis (bokstavligen), men de är mitt bland oss!
Hur annars skulle mesoamerikanska pyramider (som alla ser att det är) kunnat ta sig hit, det är den enda förklaringen!
Also /s
Åker der runt ufon nära jorde.än tror ja dem flesta har en helt annan typ av motor o byggmaterial som gör att dem är svårare att se på radar. Ttp som ett next gen stealth plan skulle kunna vara om 50 år.ä kanske. Typ visa sig på radarn o sen stänga av sin signatur från radarn helt. Skapar massiv förvirring för någon som ska försöka spås det.
Sen känns det mer troligt att ufon är någon typ av drönare.