Diskutera – Vad mumsar och klunkar du när du spelar?
Fernet och släggöl!
Brukar komma undan med positiv k/d
Du balanserar på en knivsägg 🙂
Med vänliga hälsningar från Costa Del Sol.
Dricker generellt alldeles för mycket öl (tyvärr) och så även när jag spelar. Nu med småbarn blir det mest spelande på sena kvällar så då har jag intalat mig själv att jag kan unna mig. Sen blir det antingen chips eller vingummin. Flott på mus eller handkontroll bekommer mig inte jättemycket faktiskt
Möjligtvis kaffe på morgonen eller läsk + jordnötter på en fredag/helg som intas via ett glas så jag inte behöver röra dom. Inget som smular eller fettar av sig kommer nära datorbordet! Hatar när det blir kladd på grejorna!
Killen på grillen tittade konstigt på mig idag när jag bad om en gaffel till mina pommes
Kaffe är ju det göttigaste men funkar inget vidare eftersom jag oftast brukar spela sent på kvällen när familjen somnat. Inget får jag svara då^^.
Snax är ju annars ett big NONO tycker jag. Minns att jag hade en kompis över under Wii-tiden och vi åt ostbollar och spelade. Handkontrollens stickor är fortfarande gula!
Riskera kladd i handkontrollen? Nej tack. Men te, vatten och en och annan läsk har ju runnit ner.
Precis, inget kladd med kontrollerna. Dricker mest vatten vid snusbyten.
Jag spelar enbart enspelar-spel så jag kan pausa när jag vill och ta en liten godis/ fika/ dryckes-paus. Det är viktigt att fylla på energin och gör spelstunden till en så positiv tid som möjligt. Favoriten är salta balkar, godisnappar, vingummin och Djungelvrål
War, War never changes...
Precis, inget kladd med kontrollerna. Dricker mest vatten vid snusbyten.
Gamer lifehack; ätpinnar.
Vatten, vatten, vatten, ibland någon enstaka öl. Aldrig något med socker. Ibland salta kex.
Alla åren av LAN:ande med liter efter lite med cola, godis och micropizza satte sina spår och utrotade min troligen redan sparsmakade tarmflora. Nu är man gammal och väldigt limiterad i vad som går att moffa utan hårda repressalier.
varierar mellan frukt o godis o chips o nötter. Dricker allt från kranvatten till en rom o cola 😀
Börjat käka nötter o popcorn mer än chips o dricler bara zero sen ett par år tillbaka. Så håller mig lagom men börjat fundera på och förbättra det o se om ja kan gå ner mer i vikt o samtidigt kunna livsnjuta 😅
Pro tip för tangentbord cleanup är sprittvättlapåar 70% eller så. Torkar bort chips fettet riktigt bra!
Mat som fungerar bra vid datorn är saker som inte kladdar för mycket och att man skurit upp det i förväg.
Har kommit fram att civ 6 är riktigt trevligt o lira medan man käkar då man behöver bara musen o det är svårt att bli stressad o riskera att välta ut ett glas eller så när mam spelar det.
Snacks morötter är sjukt nice o äta då dem är sådär lagom torra 😁
Jag dricker KALLT!!! kranvatten när jag spelar. Något enstaka sällsynt tillfälle har det slunkit ned en kopp te också vid spelandet (Om sambon är sugen på te och frågar om jag också vill ha en kopp).
Äter gör jag vid matbordet tillsammans med sambon och barnen.
Skulle aldrig få för mig att äta när jag sitter och spelar. Gillar inte grisiga tangentbord, möss, handkontroller.