Stora ryktestråden för "Switch 2"
<Uppladdad bildlänk>
Imorgon smäller det!
Svensk tid? Låter för bra för att vara sant.
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Svensk tid? Låter för bra för att vara sant.
Ingen aning vad den utgår ifrån faktiskt? Men är det 15 i uk är det väl 16 här och det är väl runt då directs brukar sändas så låter inte alltför otroligt? Får se om de utannonserar något ikväll!
Ingen aning vad den utgår ifrån faktiskt? Men är det 15 i uk är det väl 16 här och det är väl runt då directs brukar sändas så låter inte alltför otroligt? Får se om de utannonserar något ikväll!
Om det inte står något på nintendos hemsida kanske man får utgå från att det är fejk? :/
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Om det inte står något på nintendos hemsida kanske man får utgå från att det är fejk? :/
Ja, utgå från det
Ja, utgå från det
Fejk vet jag inte, men den är inte officiell om vi säger så...
Fejk vet jag inte, men den är inte officiell om vi säger så...
Vem står bakom denna timer?
Vem står bakom denna timer?
Trodde ett tag att det var du… 😉
Trodde ett tag att det var du… 😉
Det är ju det jag menar, hur vet du att det INTE är jag?! 😅
Det är ju det jag menar, hur vet du att det INTE är jag?! 😅
Kan ju inte veta så ett erkännande vore på sin plats. Är det du Sebastian Lind som skapat timern bara för att testa ”säkerheten” i den här tråden?
Kan ju inte veta så ett erkännande vore på sin plats. Är det du Sebastian Lind som skapat timern bara för att testa ”säkerheten” i den här tråden?
Nej, men skämt åsido, alla som känner mig vet att jag är ungefär lika välbevandrad i att koda/bygga hemsidor som en taliban är på diskoteket.
...
...
... Vilket är precis vad jag skulle säga, för att undanröja alla misstankar?! *cue x files theme*😅😂🙈
<Uppladdad bildlänk>
Imorgon smäller det!
2 timmar kvar!!! Lär bli en besvikelse men man kan ju hoppas!
Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |
Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |
2 timmar kvar!!! Lär bli en besvikelse men man kan ju hoppas!
Garanterat fake!
Varför har Nintendo inte själva gått ut med informationen? Vi kommer som bäst se Sebastian Linds nuna med ett tillhörande skratt. 🤣
Garanterat fake!
Varför har Nintendo inte själva gått ut med informationen? Vi kommer som bäst se Sebastian Linds nuna med ett tillhörande skratt. 🤣
Jo håller med! Vet inte varför man gör så här mot sig själv haha!
Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |
Laptop💻: Lenovo Legion 7 | GeForce RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 16GB | 1TB | 165Hz | QHD | Nvidia G-Sync | Sennheiser PC38X |
Var ”bara” detta:
<Uppladdad bildlänk>
HAHAHHA! 👌🤣
Själv har jag inte ens vågat klicka på länken, tänker att när timern räknat ner får man nåt virus eller nåt 😅
<Uppladdad bildlänk>
HAHAHHA! 👌🤣
Får mig att tänka på Harold Camping och hans förutsägelser om jordens undergång.
Vem hade kunnat ana att någon random timer inte skulle leda till ett Switch 2-avslöjande ^^
<Uppladdad bildlänk>
HAHAHHA! 👌🤣
NY TIMER! 16:00 here we go! 😆
Ääh bara massa rykten här, inget av substans.
Kom igen nu Nintendo! Har höga förhoppningar på att vi får något Switch 2 relaterat idag.
Det finns massvis av substans på att det är 95% att vi ser en reveal innan fredag.
Var ”bara” detta:
Release på denna titel 20 Mars 2025. Låter ju helt klart även som releasedatum för Switch 2
Rykte: Xenoblade Chronicles X till NG Switch! Och med bc har vi då alla spelen i Switch-familjen?
Nu kom reveal till Switch 20 Mars 2025 för Xenoblade Chronicles X. Se ovan inlägg.
Vet att du skrivit om detta rykte typ 3-4 gånger under året med Xenoblade X till Switch 2, sen Januari. Jag tror release datum 20 Mars är confirmed för Switch 2 i och med denna trailer.
Nu kom reveal till Switch 20 Mars 2025 för Xenoblade Chronicles X. Se ovan inlägg.
Vet att du skrivit om detta rykte typ 3-4 gånger under året med Xenoblade X till Switch 2, sen Januari. Jag tror release datum 20 Mars är confirmed för Switch 2 i och med denna trailer.
Jo, såg det i min Switch 2024-tråd! Och när jag kollade nedräkningen igen. Tyvärr står den bara på noll utan någon ny trailer för något. Men detta är ett gott tecken att det stämde med Xenoblade X som lär få next gen patch på Switch 2 då det ryktats om att det varit tungdrivet på nuvarande Switch. Och Mars 20 skulle stämma överrens med tidigare spekulation om sen mars-lansering! Får hoppas på torsdag nu då!
Jo, såg det i min Switch 2024-tråd! Och när jag kollade nedräkningen igen. Tyvärr står den bara på noll utan någon ny trailer för något. Men detta är ett gott tecken att det stämde med Xenoblade X som lär få next gen patch på Switch 2 då det ryktats om att det varit tungdrivet på nuvarande Switch. Och Mars 20 skulle stämma överrens med tidigare spekulation om sen mars-lansering! Får hoppas på torsdag nu då!
Yes har också stora förhoppningar på reveal idag, imorgon eller torsdag! Launch 20 Mars med Xenoblade är mitt datum nu till proven otherwise.
Den där nedräkningen är inget att bry sig om. Dom har bara timer på när nintendo brukar twittra, reveala eller släppa saker på youtube. Hade dom haft en aning så hade vi fått Switch 2 reveal när den gick till 0 tidigare idag.
Själv har jag inte ens vågat klicka på länken, tänker att när timern räknat ner får man nåt virus eller nåt 😅
Tänkte lite samma sak, men ville ändå se vad skämtet innehöll - ingenting med andra ord. 🤣
Inget idag.........
Kom igen nu Nintendo imorgon eller torsdag.
Jag har sett Youtubers som säger att dagens utannonsering av XenoX är bevis på att Switch 2 inte kan utannonseras i år. Att det visar hur Switch fortfarande har fler spel på gång. Men jag tänker precis tvärtom. Att de inte har alltför mycket att visa, inte tillräckligt för en sen Direct, utan denna ensamma utannonsering är ett gott tecken. För de vill nog inte ha ytterligare en Direct där de tvingas säga "ingenting om Switch successor kommer nämnas i denna sändning" utan visar denna och sen Switch 2 med säkerligen flera nya och gamla Switch-spel för att visa att den har bc så det är underförstått att det spelet också går att spela på nya konsolen. Så de kan hypa spel till båda konsolerna i en sändning/reklamfilm. För hade de bara haft en radda Switch-spel som ska släppas mellan nu och mars-april hade de nog hållit en direct och disclaimat den att nya konsolen inte kommer omnämnas, men den sparas till Februari och så får vi nog snart en Switch 2-utannonsering istället Innan investerarmötet den 5:e.