Nintendo utannonserar … en väckarklocka

Robot
Nintendo utannonserar … en väckarklocka

Med 35 olika scener från diverse Switch-spel.

#Alarmo, #nyhetstips

Medlem

Det här var ju på samma nivå av wierd som när Nintendo utannonserade LABO som the next big thing. Bara nintendo som kommer undan med sådant här utan att det blir negativa rubriker

Medlem

Tänk att vara skiftarbetaren som ska sova vidare när partnern går upp, och denne har den här alarmklockan som aldrig håller k-ften

Medlem

En rektangulär LCD-skärm med kass svärta? Så att vinstmarginalen är maximal? Tack, Nintendo.

Medlem
Medlem

Vem kläckte idén att man vill associera saker man uppskattar och tycker är roligt med panik och ångest över att ta sig ur sängen i tid och otid?

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Väldigt stressande ljud att vakna till hela tiden kändes det som

Avstängd

De skulle lagt in spel på den och kallat den "Game & Clock"..

Medlem

Vilken fruktansvärd produkt

it's-ah-me!! Mario!
wake-tha-fahhk-up-oh!

Medlem
Skrivet av doversund:

Vem kläckte idén att man vill associera saker man uppskattar och tycker är roligt med panik och ångest över att ta sig ur sängen i tid och otid?

Precis min tanke!

signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Den som ej är spelberoende hade kastat denna i väggen för att få slut på oljudet 😂
Något lät som en slagborr?! Precis det man vill vakna till

Medlem
Skrivet av baggso:

Den som ej är spelberoende hade kastat denna i väggen för att få slut på oljudet 😂
Något lät som en slagborr?! Precis det man vill vakna till

Ja jävlar vilket stressande ljud att vakna till splatoon 3s kulspruta 😂

Medlem

Den här ska man köpa endast för att marknadsvärdet kommer gå upp kraftigt när den floppar och läggs ned.

Skribent

Uppdatering: Nu även tillgänglig i Europa för Nintendo Switch Online-medlemmar.

Medlem
Skrivet av marsipanbröd:

De skulle lagt in spel på den och kallat den "Game & Clock"..

Haha ja, vilken missed oppertunity 😅

Medlem

Nej tack. Fortsätter med mobilen.

Medlem

Jaså? Switch 2 blev tillslut Alarmo och över 3000 kommentar i ryktes-tråden om switch hade uppenbart fel på den färdiga produkten.

Medlem
Skrivet av PGR1985:

Jaså? Switch 2 blev tillslut Alarmo och över 3000 kommentar i ryktes-tråden om switch hade uppenbart fel på den färdiga produkten.

Japp, känner mig dum nu som trott att "Switch successor" är en ny konsol när det uppenbarligen bara är en klocka

Cnet har skaffat en och testat! Bra genomgång! Blir inte direkt sugen på att skaffa en själv dock, men lite kul grej. Väldigt oväntat. Nintendo kan vara så random haha.

Medlem
Skrivet av doversund:

Har alltid haft The Imperial March som ringsignal när arbetsplatsen ringer. Tycker det är ganska passande med panik- och ångestkänslor när den musiken spelar.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Har alltid haft The Imperial March som ringsignal när arbetsplatsen ringer. Tycker det är ganska passande med panik- och ångestkänslor när den musiken spelar.

Hahaha! Väldigt passande!

signatur

Jag skiter i vad du känner, jag vill veta vad du tycker/tänker!

Medlem

Äntligen lite ny hårdvara från Nintendo!

Medlem

Ja, den där wifi uppkopplade fristående enheten med sensor för att känna av rörelser var varken ett vr headset eller sensorbar till Switch 2 utan en väckarklocka. Denna lär säljas som smör.

signatur

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.

Medlem

Inet har nu lagt upp den på sin sida för förhandsbokning. 1699 blir svenska priset. Ännu mindre lockande.

1
Skriv svar