Sommarspelhelg, hej! Vad spelar du?
Fortsätter med DQ XI, som alla andra helger.
The Last Descendant är det jag spelar mest just nu
Skaffat Hogwarts Legacyz tänkte se om man hinner dra igenom det i helgen... Blir nog fler helger är jag rädd.
🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: MSFS 2024
Sen: Project 007 | DayZ 2 | GTA VI
Tänkte leka cybersnut i nysläppta Nobody Wants to Die. Framtidens New York ser löjligt inbjudande ut och det ska bli spännande att se vad de lyckats göra med det spelmekaniska.
Spelade klart System Shock Remake igår, annars är det Sea Of Thieves som gäller med polarna.
Spelade genom Mafia definitive edition förra helgen så denna helg för att komma på rätt sida lagen Police simulator patrol officer
Köttar vidare på Trails through daybreak (PS5/PC/Switch). Helt klart en av de bättre delarna i serien och lovar gott för fortsättningen på den här nya story arcen.
Kör även lite Grim Dawn (PC) med pojken.
Testade Flintlock en stund men jag vette fan om det är något att ha.
Fortsätter nog med Fire Emblem Warriors: Three Hopes istället för roligare gameplay.
Luftade min Xbox (lanseringsmodell från 2002) från glashyllan och kopplade in den häromdagen. Har hunnit testa både Cold Fear och charmiga Voodoo Vince, så det blir mer av den sistnämnda i helgen. Samt några spel till, förmodligen.
Håller på lirar igenom metro exodus, sen tänkte ja skaffa darkest dungeon 2 på ps5 😊👍
Barnfri en dag så Baldurs Gate 3 i 15 timmar. Löjligt vilket bra spel det är!
Fortsätter på Final Fantasy X. Väldigt trevligt spel och jag tycker historien är bra mycket bättre än vad jag minns den. Väldigt sorglig då jag känner igen Tidus hemlängtan och jag förstår att i all hopplöshet måste man finna glädje för att kunna fortsätta. Jag kör på den japanska dubben, kanske därför jag gillar den mer än när jag körde den engelska runt 2001 eller så har jag bara växt och kan relatera till historien bättre. Vilket som så har jag kul och Blitzball blir aldrig tråkigt.
Verkligen kanske är dags för mig att köpa spelet. Fastnade tyvärr i 2an. Men vad jag hört så är det spelet också det sämsta enligt många. Spelar Elden ring+dlc Darkest dungeon 2 och ska/har börja spela lite gamla spel som Cyberpunk 2077. Men det blir väldigt lite för jag är nästan inte hemma alls i helgen.