Sommarspelhelg, hej! Vad spelar du?

Robot
Sommarspelhelg, hej! Vad spelar du?

Semestern står i full blom. Och vad är då bättre än spel?

#spelhelg


Fortsätter med DQ XI, som alla andra helger.

Medlem

The Last Descendant är det jag spelar mest just nu

Medlem

Skaffat Hogwarts Legacyz tänkte se om man hinner dra igenom det i helgen... Blir nog fler helger är jag rädd.


signatur

🖥️[ i7 12700K ] - [ RTX 3070 ] - [ 64 GB DDR4 ]
🍑 Quest 2 64GB
🎮 PS3 Slim 120 GB
Nu: PUBG | MSFS 2020
Sen: STALKER 2 | Project 007 | MSFS 2024 | DayZ 2 | GTA VI

Medlem
Skrivet av TheVoomyOne:

The Last Descendant är det jag spelar mest just nu

Själv kommer jag köra lite The First Descendant även om jag redan tycker att det börjar bli lite tjatigt efter runt 10 timmar eller så.

Det kan även bli lite mer gratisspelande då Genshin Impact släppt ett nytt stort område som bara är tillgängligt i en månad.

Medlem

Jobbar med backloggen. Blasphomy på PC och Control på PS5.

Medlem

Slutför Ori and the will of the wisps sedan kommer Vampire survivors varvas med Castle Crashers.

Medlem

Throne and Liberty beta.


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

Medlem

Okami hd remastered varvat med sunless sea.

Medlem

Just nu spelas SOMA med tjejen, så blir att fortsätta på det. Samt Prince of Persia: The Lost Crown på egen hand

Skribent

Tänkte leka cybersnut i nysläppta Nobody Wants to Die. Framtidens New York ser löjligt inbjudande ut och det ska bli spännande att se vad de lyckats göra med det spelmekaniska.

Medlem

Blir att mysspela world of warcraft! Är inte alls bra på spelet men det spelar absolut ingen roll då det är så himla kul att spela och uppleva världen

Medlem

Tar en paus från Slay the Spire, och hoppar på Planet of Lana.

Medlem

Spelade klart System Shock Remake igår, annars är det Sea Of Thieves som gäller med polarna.

Medlem

Ska försöka ta mig igenom Last of us Part 2 för FZ Summer Challenge, men kanske inte hinner i helgen. Spelet är fem timmar för långt, och spelsuget är lågt efter allt spelade på semestern.

Medlem

Spelade genom Mafia definitive edition förra helgen så denna helg för att komma på rätt sida lagen Police simulator patrol officer

Medlem

Köttar vidare på Trails through daybreak (PS5/PC/Switch). Helt klart en av de bättre delarna i serien och lovar gott för fortsättningen på den här nya story arcen.

Kör även lite Grim Dawn (PC) med pojken.

Testade Flintlock en stund men jag vette fan om det är något att ha.

Fortsätter nog med Fire Emblem Warriors: Three Hopes istället för roligare gameplay.

It's not a lake, it's an ocean

Luftade min Xbox (lanseringsmodell från 2002) från glashyllan och kopplade in den häromdagen. Har hunnit testa både Cold Fear och charmiga Voodoo Vince, så det blir mer av den sistnämnda i helgen. Samt några spel till, förmodligen.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Spelar mest Starcitizen och lite spacehaven.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

Medlem

XENOBLADE 3! 🥰

Medlem

Har åkt dit på Division 2 igen.

Medlem

Håller på lirar igenom metro exodus, sen tänkte ja skaffa darkest dungeon 2 på ps5 😊👍

Medlem

Fortsätter med Death Stranding och Persona 3 Reload. Kanske blir det lite Paper Mario också

Medlem

Barnfri en dag så Baldurs Gate 3 i 15 timmar. Löjligt vilket bra spel det är!

Medlem

Har till slut hoppat på Elden Ring-tåget. Enda tidigare Souls-erfarenhet är DS1 fram till Sen's Fortress på PS3 så jag tror inte jag någonsin kommer klara det helt, men än så länge är det ganska trevligt att lalla runt i.

Medlem
Skrivet av Brasved:

Har till slut hoppat på Elden Ring-tåget. Enda tidigare Souls-erfarenhet är DS1 fram till Sen's Fortress på PS3 så jag tror inte jag någonsin kommer klara det helt, men än så länge är det ganska trevligt att lalla runt i.

Du fixar det! 😀


signatur

Ännu en dag i paradiset.

Medlem

Fortsätter på Final Fantasy X. Väldigt trevligt spel och jag tycker historien är bra mycket bättre än vad jag minns den. Väldigt sorglig då jag känner igen Tidus hemlängtan och jag förstår att i all hopplöshet måste man finna glädje för att kunna fortsätta. Jag kör på den japanska dubben, kanske därför jag gillar den mer än när jag körde den engelska runt 2001 eller så har jag bara växt och kan relatera till historien bättre. Vilket som så har jag kul och Blitzball blir aldrig tråkigt.

Medlem

Throne and liberty-betan går varmt i helgen då barnen är sjuka! Måste säga att jag har sjukt kul! Håller tummarna för att slutprodukten blir bra och det finns tillräckligt med content!

Medlem
Skrivet av PGR1985:

XENOBLADE 3! 🥰

Verkligen kanske är dags för mig att köpa spelet. Fastnade tyvärr i 2an. Men vad jag hört så är det spelet också det sämsta enligt många. Spelar Elden ring+dlc Darkest dungeon 2 och ska/har börja spela lite gamla spel som Cyberpunk 2077. Men det blir väldigt lite för jag är nästan inte hemma alls i helgen.

12
Skriv svar