Space Marine 2 har gått guld – två månader kvar till släpp

Robot
Space Marine 2 har gått guld – två månader kvar till släpp
Medlem

Det ser fett ut!

Medlem

Fick först panik över att det bara var en månad kvar tills 9 september, skräm inte en stackars semestrande svensk

Skribent
Skrivet av SkogsTrollet:

Fick först panik över att det bara var en månad kvar tills 9 september, skräm inte en stackars semestrande svensk

Sömndrucket hjärnsläpp. Fixat 🤣

Medlem

Can’t wait!

Medlem

Inte illa att ha ett spel färdigt såhär långt innan release. Hoppas bara att det fungerar bra från dag ett.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Hoppas de inte sabbat storyn, men gameplay ser kul ut!

For Ultramar!


signatur

I drank what?

Inaktiv

Nice, då har de tid o finputsa

Medlem

När ska vi konsumenter förstå att det aldrig är en bra ide att ge någon pengar innan du har produkten eller har fått testa produkten. Jag saknar verkligen tiden då man kunde spela ett demo innan man valde att köpa spelet.

Jag kommer garanterat köpa spelet men inte innan det släppts.

Medlem
Skrivet av gonace:

När ska vi konsumenter förstå att det aldrig är en bra ide att ge någon pengar innan du har produkten eller har fått testa produkten. Jag saknar verkligen tiden då man kunde spela ett demo innan man valde att köpa spelet.

Jag kommer garanterat köpa spelet men inte innan det släppts.

Nu är det ju dock inget i artikeln eller bland kommentarerna som nämner förhandsbokningar. Men annars har du självklart en poäng

Medlem
Skrivet av gonace:

Jag saknar verkligen tiden då man kunde spela ett demo innan man valde att köpa spelet.

Detta kan du bokstavligt talat göra med samtliga spel på Steam och även en del andra plattformar. Du har en garanterad ångerrätt på alla spel så länge du håller dig inom ramen av 2 timmars speltid och 2 veckor från att du köpte spelet.

Visst får man ligga ute med pengar under tiden, men återbetalningen brukar gå relativt fort. Vet inte hur många spel jag har testat och sedan fått återbetalat för att jag kände att det inte var något för mig på detta viset.

Och som ovan skrev, varför gnäller vi ens om förhandsbokningar i denna tråden då det inte ens har nämnts av någon annan?

Medlem

Purge the heretic! Purge the mutant! Purge the alien!

Medlem
Skrivet av Mirage:

Hoppas de inte sabbat storyn, men gameplay ser kul ut!

For Ultramar!

For Dorn!

Redaktör
Ponny

Hoppas mycket på detta. Köttigt röj! Gillade originalet!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Detta kan du bokstavligt talat göra med samtliga spel på Steam och även en del andra plattformar. Du har en garanterad ångerrätt på alla spel så länge du håller dig inom ramen av 2 timmars speltid och 2 veckor från att du köpte spelet.

Visst får man ligga ute med pengar under tiden, men återbetalningen brukar gå relativt fort. Vet inte hur många spel jag har testat och sedan fått återbetalat för att jag kände att det inte var något för mig på detta viset.

En inflikning: Får inte göra det för ofta dock.
Då får man först ett varningsmeddelande om att refund funktionen inte är till för att testa spel, och nästa gång efter det nekas man om man inte har en riktigt bra anledning.

Jag.. ähum.. råkade köpa lite för många spel under en period av extrem tristess förra årets Summer Sale, som jag insåg att jag aldrig skulle komma att spela.
Blev lite för många refund förfrågningar på kort tid.

Medlem
Skrivet av gonace:

När ska vi konsumenter förstå att det aldrig är en bra ide att ge någon pengar innan du har produkten eller har fått testa produkten. Jag saknar verkligen tiden då man kunde spela ett demo innan man valde att köpa spelet.

Jag kommer garanterat köpa spelet men inte innan det släppts.

Håller med men jag förstår inte riktigt kopplingen till artikeln?


signatur

PSN: OAKTHYR

Grafikfejs
Paradox Interactive
Skrivet av OAKTHYR:

Håller med men jag förstår inte riktigt kopplingen till artikeln?

Gissar att han, som många andra, tror att "gone gold" betyder att det sålt guld.

*edit* Eller så reagerade han på endcardet på trailern, där man uppmanas att förbeställa


signatur

När jag blir stor ska jag också ha dubbelskägg!

Medlem
Skrivet av MaxC:

Gissar att han, som många andra, tror att "gone gold" betyder att det sålt guld.

*edit* Eller så reagerade han på endcardet på trailern, där man uppmanas att förbeställa

Aha så kan det kanske vara.

Kollade aldrig trailern så det missade jag.


signatur

PSN: OAKTHYR

Medlem

Spännande, blir ett köp i September. Uppfriskande att det inte är Unreal Engine.

Medlem

For the Emperor!!


signatur

Gillar munkar!

1
Skriv svar