Session: Skate Sim firar två miljoner spelare

Robot
Session: Skate Sim firar två miljoner spelare
Medlem

Föredrar SkaterXLs kontroller, fysik och animationer med hästlängder. Tyvärr är ju det stendött sedan länge för utvecklarna mer eller mindre lät moddarna ta över utvecklingen medan de bara verkar njuta av pengarna.

Medlem
Skrivet av powerbuoy:

Föredrar SkaterXLs kontroller, fysik och animationer med hästlängder. Tyvärr är ju det stendött sedan länge för utvecklarna mer eller mindre lät moddarna ta över utvecklingen medan de bara verkar njuta av pengarna.

För mig är det helt tvärtom. Inlärningskurvan på Session är brant, men ack så belönade.
SkaterXL gav mig aldrig samma flow. Dock var det ett underhållande spel helt klart.


signatur

-:Observe the masses and do the opposite:-

Medlem
Skrivet av Mr_Qi:

För mig är det helt tvärtom. Inlärningskurvan på Session är brant, men ack så belönade.
SkaterXL gav mig aldrig samma flow. Dock var det ett underhållande spel helt klart.

Verkar vara väldigt delat mellan dessa spel. Det jag inte pallade med initialt var att svänga med L2/R2 sen så fullkomligt älskar jag hur SkaterXL är helt fysikdrivet. Du kan typ göra trick som ingen gjort förr bara genom att manipulera brädan.

Men jag testade Session sjukt tidigt så kanske dags att göra ett nytt försök.

1
Skriv svar