Phantom Line är ett FPS som beskrivs som "övernaturligt SWAT"
Från utvecklare som tidigare jobbat på Bioshock och Cyberpunk 2077.
#Antistatic-studios, #Phantom-line
Vilka utvecklare?
På Bioshock respektive Cyberpunk har säkert över 1000 utvecklare jobbat.
Äre nån som var typ Art Director, Creative Director, Lead Programmer, Lead Designer eller så, så har dom kanske ett säljargument.. Annars inte.
Vet inte om jag bryr mig svinmycket om det var typ hen som jobbade med asfaltstexturer.
subterranean homesick alien
Tänk om de bara rekryterade in han som städade under cp-utvecklingen, bara för marknadsföring, djävligt tråkigt om det är så, faktiskt =/
Aah... Jag sa just lite samma grej
Är ju hur många människor som helst som jobbat på dom här spelen i alla möjliga befattningar...
Bara att har jobbat på't in some capacity räcker som inte som sälj
subterranean homesick alien
Vill typ se filmen, inte spelet!
Du vill se filmen - jag vill se spelet.
subterranean homesick alien
Vilka utvecklare?
På Bioshock respektive Cyberpunk har säkert över 1000 utvecklare jobbat.
Äre nån som var typ Art Director, Creative Director, Lead Programmer, Lead Designer eller så, så har dom kanske ett säljargument.. Annars inte.
Vet inte om jag bryr mig svinmycket om det var typ hen som jobbade med asfaltstexturer.
Som på den gamla goda tiden då jag var produktutvecklare på Pennan & Svärdet och därmed kunde alla produkter sägas vara utvecklade av svenska militärer.
Viam inveniam aut faciam