Svek, kallt krig och dyr bil-drömmar präglar vår spelhelg

Robot
Svek, kallt krig och dyr bil-drömmar präglar vår spelhelg

Hur ser din spelhelg ut? Berätta i kommentarerna!

#spelhelg


Medlem

Robocop! Riktigt kul spel och hoppas det sålde bra nog för att vi ska få fler av den typen av spel, inte nödvändigtvis just mer Robocop men mer bra singleplayer story FPS spel

Medlem

Fortsätter med Stellar Blade

Ambassadör
Xbox

Fallout 76!


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Robocop! Riktigt kul spel och hoppas det sålde bra nog för att vi ska få fler av den typen av spel, inte nödvändigtvis just mer Robocop men mer bra singleplayer story FPS spel

Tack för tipset! Är per automatik alltid skeptisk till dessa typer av licenserade spel, men detta ser faktiskt ut som ett överraskande bra spel. Införskaffade det nu och ska se om jag får tid att avnjuta det i helgen

Medlem

Lego Star Wars: The Skywalker Saga med polaren.


signatur

"Do. Or do not. There is no try." - Yoda

Medlem

Jag ska köra bil blandat mellan Snowrunner och Expeditions. Utöver det så kommer jag även att sköta min nyskapade farm i Farming Simulator 22. Hinterland, here I come!

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Tack för tipset! Är per automatik alltid skeptisk till dessa typer av licenserade spel, men detta ser faktiskt ut som ett överraskande bra spel. Införskaffade det nu och ska se om jag får tid att avnjuta det i helgen

Man ska komma ihåg att det är ett AA spel, men själva shooter delen är tung, bra grafik, bra musik, intressant story, och gjort av folk som verkar gillar Robocop. Och saker och ting kan skjutas sönder, som förr, och är inte massa fula kulhål på typ vattenkylaren eller liknande. Den svagare delen är den halvöppna världen, den tillför en hel del i berättandet men är klart den svagare delen, mycket pga man är lite smått långsam när man går. Men är kul att den biten låter spelarna vara riktiga poliser också
Hoppas du gillar det!

Medlem

Paper Mario: The Thousand-Year Door.

It's not a lake, it's an ocean
Skrivet av Atilaa:

Robocop! Riktigt kul spel och hoppas det sålde bra nog för att vi ska få fler av den typen av spel, inte nödvändigtvis just mer Robocop men mer bra singleplayer story FPS spel

Kul at du gillar det! Jag var själv ganska förtjust. Det är ju bättre än Terminator: Resistance, men jag är lite mer svag för Terminator-franchisen. Håller tummarna för att Teyon får ta sig an en annan 80-talsfilm härnäst. Die Hard...?


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

It's not a lake, it's an ocean

Jag har börjat spela om Alone in the Dark, denna gång som Emily. Spelet fick ju en ganska massiv patch nyligen. Jag behöver en paus från Hellblade II. Det är så tungt, så mörkt, så o-interaktivt. Då kändes lite mysskräck i södern som ett bra vattenhål.


signatur

Fria tankar om spel: www.frispel.net

Medlem

Blir nog några turer i Hades

Medlem

Ska försöka ta över världen i total conflict resistance

Medlem

Blir lite mer Metroid Dread (NSW) på söndag.

Medlem

Vi har en klassåterträff i helgen med folk jag inte träffat på 25år som jag är måttligt road för. Nostalgi för alla ära men vissa saker ska vara begravda 😅

Jag spelar nog annars lite spiderman 2, säkert lite Xbox om orken faller in. Då spelar jag nog lite som senua skulle jag tro.

Trevlig helg på er!

Medlem

Jag spelar förmodligen Far Cry 5 och på Linux denna gång


signatur
Medlem

Jag har hoppat över många Call Of Duty. Slutade efter Modern Warfare 2 (originalet) och började igen någonstans runt Infinite Warfare. Nu spelar jag igenom hela Black Ops serien (minus fyran) efter en Activision-rea och upplever serien inför höstens COD. Har även börjat med Rouge Trader men tycker det är svårt att lära sig. Instick av EA WRC och NHL 24 förekommer också regelbundet.

Medlem
Skrivet av Atilaa:

Man ska komma ihåg att det är ett AA spel, men själva shooter delen är tung, bra grafik, bra musik, intressant story, och gjort av folk som verkar gillar Robocop. Och saker och ting kan skjutas sönder, som förr, och är inte massa fula kulhål på typ vattenkylaren eller liknande. Den svagare delen är den halvöppna världen, den tillför en hel del i berättandet men är klart den svagare delen, mycket pga man är lite smått långsam när man går. Men är kul att den biten låter spelarna vara riktiga poliser också
Hoppas du gillar det!

8 timmar redan och jag har sjukt kul 😊

Medlem

Spelar lite escape from tarkov pve och icarus first cohort som fått många patchar sen release och är riktigt mysigt med crafting, uppdragsläget eller open world att spela solo eller med ett par vänner. Kan bli helt kaos också om man kör i de svårare svårighetsgraderna också 😄
Och för lite snabb strategisk rng action så blir det world of warships.
Nästa gång ja är ledig ett par dagar så ska ja hoppa på lite homeworld 3 o fortsätta lite till med fallout 4.

Inaktiv
Medlem

FFVII Rebirth femtio timmar in och tror knappt jag är halvvägs in, haha!

Beslutade mig för att klara ut BoTW i helgen, har egentligen bara sista bossen kvar... MEEEEN, jag har spenderat säkert ytterligare 5 timmar totalt på att jaga shrines istället. Problemet är att jag precis inhandlade mig en Switch och inte helt kan vänta på att sätta tänderna i Tears of the kingdom, men klarar inte att "lägga ifrån mig" BoTW. Så jag spelade Zelda!

1
Skriv svar