CD Projekt ska släppa storspel oftare

Robot
CD Projekt ska släppa storspel oftare

Nästan fyra år har gått sedan Cyberpunk 2077.

#cd-projekt, #cyberpunk-2077, #the-witcher


Medlem

Jaha ja...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Om dom ska stressa ut en väldigt ofärdig produkt igen som saknar massor av det dom snackat om att den skulle ha från början så nej tack, de klarar inte ens att släppa saker med nuvarande tidsschema utan behöva över att år att fixa till det så det blir någorlunda acceptabelt.

Är väldigt besviken på hur mesta av deras jobb gick till att laga deras söndriga spel och vi fick bara en dlc innan dom övergav spelet så fuck CD Projekt är det enda jag kan säga, kommer aldrig lita på dom igen.

Medlem

Kan också känna att Cyperpunk var lite av ett haveri och tog ett bra tag innan det blev som det tänkt och sen bara fick ett dlc innan det övergavs då det mesta jobbet ens gick till att fixa originalspelet I guess. Så de har mycket att leva upp till i uppföljaren. Sen får vi se om det verkligen var en bra idé för dem att jonglera flera projekt samtidigt när de inte tycks klara ett ens.

Medlem

Förstår inte hur detta kan vara något positivt när de allt som oftast behöver lappa om sina nysläppta spel rejält innan de anses vara i färdigt skick, även om jag personligen gillade Cyberpunk vid release. Är inte så taggad på ännu lägre kvalitet vilket det känns som det kan bli iom detta uttalandet.

Medlem

Men det var inte längesen Cyberpunk 2077 blev ett faktiskt spel.
Det släpptes som en scam och massa tid senare blev det ett riktigt bra spel.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem
Avstängd

SNÄLLA speltillverkare kan ni vara så vänliga ock sluta ha 5:årsplaner ock bara göra bra ock färdiga spel istället.
Dessa planer är bara till för aktiespararna skall peta in mer pengar.


signatur

CARPE JÄVLA DIEM

Medlem

Om vi trodde Cyberpunk 2077 var var buggigt så blir deras kommande spel bugfest deluxe.

Medlem

Stressa inte, tack!

Medlem

Känn ingen press/stress för min skull!


signatur

Meep!

Medlem

ska bli spännade att se nästa storspel från dom. Första på unreal engine

Medlem

Släpp det mer sällan fast med mindre buggar i stället.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Vänta nu, dom borde snarare dubblera tiden för att utväckla spelen så dom inte är fundamentalt trasiga vid release.

Medlem

Blir så när man släpper på föråldrad hårdvara.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av norrby89:

Vänta nu, dom borde snarare dubblera tiden för att utväckla spelen så dom inte är fundamentalt trasiga vid release.

Det är väl ändå bara 2077 som var fundamentalt trasigt vid release, och då bara på äldre konsoler? Låter på dig som att alla deras spel är skräp vid release.

Medlem
Skrivet av Kyraal:

Det är väl ändå bara 2077 som var fundamentalt trasigt vid release, och då bara på äldre konsoler? Låter på dig som att alla deras spel är skräp vid release.

Nej, både Witcher 2 och 3 var rejält buggiga vid release med, så detta stämmer inte. Dock kanske inte till samma grad som Cyberpunk. Cyberpunk var riktigt jäkla buggigt på PC med vid release kan jag säga, men jag hade kul ändå.

Medlem
Skrivet av Dudinkalv:

Nej, både Witcher 2 och 3 var rejält buggiga vid release med, så detta stämmer inte. Dock kanske inte till samma grad som Cyberpunk. Cyberpunk var riktigt jäkla buggigt på PC med vid release kan jag säga, men jag hade kul ändå.

Jag spelade både Witcher 2 och 3 vid release och de var fullt spelbara, precis som 2077 på PC. Han snackade ju om "fundamentalt trasiga" vilket har en helt annan betydelse än "rejält buggiga".

1
Skriv svar