FZ spelar hemligheter i helgen, vad spelar du?
Ååh hemligheten AC6? Det gissar jag 😁
Starfield?
Jag inhandlade detta igår för under hundringen på Steam(rea atm, enhanced edition+DLC).
https://image.api.playstation.com/vulcan/img/rnd/202106/1611/...
Så finns en chans att jag kanske påbörjar det, men kanske kommer på något annat.
Seg inledning som kan vara lite avskräckande, men ge det en chans. Det växer verkligen och utvecklas till en sjujäkla resa.
Jag håller faktiskt på att avsluta Alone in the Dark - The New Nightmare. Som uppladdning inför återkomsten i oktober.
Starfield?
Lite tidigt eller? Armored core 6 släpps ju om en vecka så tänkte det kanske var det? Men är väl kanske inte så långt till starfield heller.
Seg inledning som kan vara lite avskräckande, men ge det en chans. Det växer verkligen och utvecklas till en sjujäkla resa.
Låter spännande. Har påbörjat lite smått nu och det är en väldigt "cinematisk" början iallafall, men känns jäkla mysigt att vara tillbaka i Metros värld och den täta atmosfären.
Lite tidigt eller? Armored core 6 släpps ju om en vecka så tänkte det kanske var det? Men är väl kanske inte så långt till starfield heller.
Recensionsembargot lyfts torsdag 31 augusti, så det är nog en av "hemligheterna", det är väl ett stort spel så behövs god tid. Armored Core 6 kan säkerligen vara den andra.
The more I practice, the luckier I get.
Låter spännande. Har påbörjat lite smått nu och det är en väldigt "cinematisk" början iallafall, men känns jäkla mysigt att vara tillbaka i Metros värld och den täta atmosfären.
Recensionsembargot lyfts torsdag 31 augusti, så det är nog en av "hemligheterna", det är väl ett stort spel så behövs god tid. Armored Core 6 kan säkerligen vara den andra.
Ah 31a aug redan. Spännande!
Återspelar Indiana Jones And The Emperor's Tomb för första gången på säkert 15 år. Det är fortfarande riktigt, riktigt bra! Ett av de bättre äventyrsspelen som någonsin gjorts!
"Vilken jävla smäll!"
-Dynamit-Harry, ökänd psykopat aktiv i Stockholmsområdet under 80-talet
Är en gaming helg för mig så lär bli en hel del CoD (NuZ#6028179, Har MP/WZ på både PS5 och Xbox) och kanske öva mer på speedruns i RE4 Remaken. Kanske hänger lite i Geeks Discord om jag e på Xlådan.
🎮 Xbox Series X | Nintendo Switch | Playstation 5 | Samsung Q90 65”
”Döm ingen efter utseendet – för så otroligt bra är jag faktiskt inte!”