Det är sant! En Lies of P-demo är tillgänglig i några veckor
Jag trodde i början att spelet hette Lies of Pie. Hur jag än gör så kan jag inte få det namnet ur skallen. Lies of P (Pee) låter så fel.
Tänker du på filmen "Life of Pi", kanske?
Nä det är ju lite lustit.
subterranean homesick alien
Tänker du på filmen "Life of Pi", kanske?
Nä det är ju lite lustit.
Ah, så kan det vara.
Ännu en dag i paradiset.
Hämtade demot på min PS5:a under natten och lirat många timmar idag.
Allt som allt väldigt tillfredsställande spel. Lagom svettigt, oerhört vacker design (vilket i min bok är ×100 viktigare än rå grafisk kvalitet)
Demo gjorde exat det jobb en demo är till för, jag är hungrig för mer och redan förbokat en kopia.
Det är inte inspirerat av Dark Souls - det härmar Dark Souls.
Ingen egen identitet alls.
Snarare Bloodborne.
Jag tycker det är kul hur de ändrat det då i Bloodborne så pratar man med en docka i hunters dream.
Denna gång är man en docka själv, alltså Pinocchio som jag förstår det.

Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Snarare Bloodborne.
Med "Dark Souls" menar jag "Ett 'Souls-spel' från From Software" (Souls, Bloodborne, Elden, Sekiro).
Lixom... Dom pallade inte ens typ "Aa men vi tar Bloodborne fast vi ändrar miljön" eller "Vi tar Bloodborne fast vi har en unik story, som berättas på ett eget sätt."
Det dom gjorde var att typ "Vi tar Bloodborne... Och sen gör vi det spelet."
"Vi behöver lite concept art iaf för miljön här."
- "Image googla 'Bloodborne'. Där har du concept art."
Med "Dark Souls" menar jag "Ett 'Souls-spel' från From Software" (Souls, Bloodborne, Elden, Sekiro).
Lixom... Dom pallade inte ens typ "Aa men vi tar Bloodborne fast vi ändrar miljön" eller "Vi tar Bloodborne fast vi har en unik story, som berättas på ett eget sätt."
Vi lär ju inte få Bloodborne 2 så får väl spela detta spel i stället.
Jag är introvert och älskar att spendera min lediga tid hemma.
Det är ju helt makalöst. Allt är kopierat i minsta detalj.
Noll heder och stolthet hos dessa utvecklare.
Memento Mori
Det är ju helt makalöst. Allt är kopierat i minsta detalj.
Noll heder och stolthet hos dessa utvecklare.
Verkligen.
Skämmes
Kanonbra demo. Håller inte med om att det är en skamlös kopia. Absolut att det är ett soulslike men det har sin egen design, känsla och story. Är glad över att utvecklarna valde att gå den vägen då jag ständigt saknar upplevelser likt Dark souls och Bloodborne.
Ännu en dag i paradiset.
Körde ett par timmar fick ingen feeling alls för detta, känns tomt och tyst på nåt sätt.
Har du spelar souls spel och gillar du dom?
Har du spelar souls spel och gillar du dom?
Tyckte om Bloodborne, det var en härlig stämning i det spelet, jäkligt snygg gotisk artdesign och grymma bossar. Har kört DS 2 och 3 men inte klarat nåt av dem, Sekiro lade jag ner nar jag kom till apbossen nr 2, då fick jag nog.😅