Dying Light 2 gör succé på Steam
Spelas av fler än GTA V och köparna är positiva - trots buggarna.
Håller med de ovan, riktigt bra spel. Grymt skön parkour när man får in flytet, och strid är bättre och mer varierad än första spelet. Riktigt snyggt är det också, speciellt i skymning och på natten. Buggarna drar ner lite, men personligen har jag klarat mig utan stora buggar hittills.
Ändå tråkigt att de inte har HDR implementerat men RT ska de minsann ha...
Håller med, däremot funkar Auto HDR i Windows 11 riktigt bra så det blir inte samma katastrof i alla fall.
Håller med, däremot funkar Auto HDR i Windows 11 riktigt bra så det blir inte samma katastrof i alla fall.
Funkar autoHDR med DL2? Det aktiverades inte för mig
Ni som spelat, hur funkar det med att man inte kan reparera vapen (några gånger) som i 1:an? Måste man sitta och spara på de bästa vapnen och bara ta fram dem i nödfall? Det känns som ett irritationsmoment för mig, men jag är sugen på att köpa spelet då jag älskade 1:an.
Man kan laga vapnen när man sätter dit mods litegrann och det finns en mod som gör att durability går ner saktare. Det är dock verkligen ingen brist på vapen i spelet.
Funkar autoHDR med DL2? Det aktiverades inte för mig
Det funkar för mig. Det kommer upp varje gång att Auto HDR har aktiverats.
Man kan laga vapnen när man sätter dit mods litegrann och det finns en mod som gör att durability går ner saktare. Det är dock verkligen ingen brist på vapen i spelet.
Låter bra. Tack för svaret. 👍
Ändå tråkigt att de inte har HDR implementerat men RT ska de minsann ha...
Inte ens tänkt på att hdr saknas,... spelar på xbox sx
Jag vill nog ge spelet 9 av 10 möjliga(betyg för typ halva första delen av spelet). För att det uppfyller alla krav jag har på ett öppet världs spel. Jag drar bara bort en 1a eftersom jag är lite petig här. För på något ställe i början så klaffar inte riktigt storyn när jag spelade. Ett uppdrag kändes som om jag kom till Bazaaren för första gången. När jag redan varit där kanske 10 gånger innan. Det är verkligen ett bra spel och inga buggar alls förutom lite konstigt ragdollande.