Digital utlåning av spel i Danmark
"Någon liknande satsning för blågula bibliotek finns inte i dagsläget men efter att den danska lanseringen är genomförd ska Ztorm försöka få till ett sådant avtal även här, hälsar den svenska representanten."
Skitsnack. Föreningen Goodgame har haft ett biblioteksprojekt länge. Finns utlåning av spel på ett flertal bibliotek runt om i landet.
"Någon liknande satsning för blågula bibliotek finns inte i dagsläget men efter att den danska lanseringen är genomförd ska Ztorm försöka få till ett sådant avtal även här, hälsar den svenska representanten."
Skitsnack. Föreningen Goodgame har haft ett biblioteksprojekt länge. Finns utlåning av spel på ett flertal bibliotek runt om i landet.
Jo men om du inte pratar om digital spelutlåning missar du poängen.
Och poängen är digital spelutlåning inte fysisk utlåning av spel som jag tror funnits i iaf et par år.
Mirrors are more fun than television
Folk är fan sämst på att läsa.
Phobos: Jag tror ungdomarna förvirras av uthyrningsfrågan och biblioteksfrågan. Jag kan själv dock inte förstå sambandet mellan de två.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)