Quiz – Vad kan du om Far Cry?
Far Cry 6 är här, och veckans frågesport handlar om den exotiska och blodiga fps-serien.
#far-cry, #far-cry-6, #fz, #quiz
Som förväntat. Kunde bara hundens namn.
Annars har jag bara spelat Far Cry 1, i 1-2 timmar för grafikens skull.
”A man with a conviction is a hard man to change. Tell him you disagree and he turns away. Show him facts or figures and he questions your sources. Appeal to logic and he fails to see your point. [fortsättning]
Hade bara rätt på frågorna om senaste, säger en del om mitt intresse för serien :>
..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2
😂😂
Enda farcry jag spelat är ettan.
Det är nog ett tecken att det skrivs mycket om far cry
Varför skriver ni att karaktärerna oftast är tysta och anonyma i Far Cry spel när de faktiskt är tvärt om? I Far Cry 1,Instincts, Far Cry 3,Blood Dragon, Far Cry 4,Primal och Far Cry 6 så har huvudkaraktären en röst. Det är bara Far Cry 2 och Far Cry 5 som haft tysta huvudkaraktärer.
Oj, kunde mycket än vad jag trodde. Gissade på 3 frågor, fick fel på 2 av dem.
Testpilot | #FZ-ambassadör #Speedrunning & #Retro | Twitter
Stora Retrotråden - Stora Speedruntråden
Dator: i7-2600K | P8P67-Pro | R9 280x | 12GB DDR3
Konsoler: NES, SNES, N64, GCN, Wii, Wii U, Switch, Genesis, PS2, PS3, (PS4), Xbox 360, Xbox One S