PS5/XSX-S förboknings bekräftelse tråd
Faktiskt förvånad över hur tyst den är. Märks knappt att den är igång. Men finns väl två olika fläktar så man ska ha tur om man får ett ex med dom som låter mindre.
Och så 38st till idag
https://shop.halebop.se/mobiltelefoner/sony/xperia-5-ii-black...
För er som behöver/tittar på en ny mobil. Finns ett paket med PS5 som kanske kan locka någon.
Begränsat antal tydligen.
De säger visserligen inte när PS5an levereras.
Det var ju nåt jultidningsförlag som hade PS5 som pris i sin säljstege. Lär ju inte va en endast unge som krängt jultidningar som fått en.
Dessutom värderad till 7999 när katalogen kom, innan sony släppt något officiellt pris...
Mina ungar fick inte sälja jultidningar.
Har ringt och härjat så in i helvette på 2 polare ang amazon nu, hoppas dom ser i tid!!! helvedi
i5-10600K | 4080 SUPER | 32GB DDR4 | nVME 1TB | 34” Oled
Vanilla-PS5
Nu verkar dom slut Tror polarna var för sega...
Vanilla-PS5
Kollade in amazon, var kvar då ett bra tag så hade kumnat köpa en extra för att ge till inköpspris till någon FZare. Men när man inte vet någon exakt så fick det vara.
Ja,
Billigare spel på elgiganten/mediamarkt än i psn-store.
Möjlighet att få låna spel/få ett spel av mormor/sambo.
Om man nu vill, kika på 4k blueray.
Finns några argument till, men den tusingen disk kostar tjänar man igen enligt mig direkt.
Vanilla-PS5
Hur funkar det med spel man har fysiskt/på skiva till PS4. Går dom att ladda ner om man har digital version eller måste man ha discversionen av PS5 för att kunna spela dom?
Då är DET definitivt ett bra köpargument för disc version. Iaf för mig som har en del spel på skiva jag knappt spelat ännu.
Tack för svar!
Vet någon vilken månad webhallen stängde så man inte kunde boka av dem längre?