Naughty Dog har spelat in slutscenen för The Last of Us Part 2
Nu fortsätter väntan på ett releasedatum.
#naughty-dog, #the-last-of-us-part-2, #the-last-of-us-part-ii
Hoppas att det kommer i år. Jag tycker att det skulle vara ett perfekt spel för mörka höstkvällar.
Håller med. Känns som att det är troligt, ser rätt tomt ut på spel från Sony annars? Ghost of Tsushima kommer väl till hösten, men vad annars?
Ännu en dag i paradiset.
Håller med. Känns som att det är troligt, ser rätt tomt ut på spel från Sony annars? Ghost of Tsushima kommer väl till hösten, men vad annars?
Death Stranding är väl också kanske på g, eller så sparar dom det till nästa år också.
The more I practice, the luckier I get.
Death Stranding är väl också kanske på g, eller så sparar dom det till nästa år också.
Just det, det glömde jag. Potentiellt mästerverk så det ser man framemot
Ännu en dag i paradiset.
PS5 ligger för långt bort att dom skulle vänta ända tills den kommer så nån gång i år borde det ju fan bli annars blir jag tokig.
De kommer nog släppa det till ps4 och sedan släppa det igen till ps5 fast med lite högre upplösning och upp till 60FPS istället för upp till 30. Som de gjorde med "alla" spel mot slutet av ps3.
Det kommer bli svårt att vänta med tvåan tills PS5 kommer. Lyckades göra det med ettan och bara spelade det på PS4, och det var värt väntan...
Då borde det ju inte vara svårt att vänta?
"High life on low budget"