Grattis Half-Life, 20 år i dag!
Så Vavle borde visa upp half-life VR ikväll med andra ord! #drömmakanman
@delli: Är det jag eller är det du som är i fel tråd?
Eftersom där var en film med hela spelet så är de nog du och spolar man till end fight så är de en jättebebis med nån tumör i huet (skånska för huvudet). Sen flyger man till Black Mesa, sedan ut i rymden på nån planet för att sedan hoppa in i en tunnelspårvagn i rymden för att sedan gå in i en grön "stjärna" för att sedan bli anställd.
Så såg inte min senaste anställningsintervju ut därför är jag lite bitter :] fick dock följa med på årets julfest! Fast de kanske blir samma upplevelse
Grattis! Grymt spel och grymma moddar!
Har fortfarande kvar min HL-tröja som jag fick på köpet när jag köpte Half Life 1998. Hyfsat sleten är den förstås efter flitig användning. Nuförtiden drar jag på den en gång varannan månad, typ
Körde faktiskt några banor i somras och fick återigen gåshud av introsekvensen.
Sven Co-op, Counter-Strike, Firearms, Absolute Redemption, Science & Industry, Brainbread, Vampire Slayer, Day of Defeat, Natural Selection... Jäklar vad många klassiska moddar det här spelet har!
Gamla kära datorer som skräpar runt i huset: Gateway 2000 P5-90, Dell Optiplex GXPro, Compaq Deskpro 386, Compaq Deskpro EP 6400, Dell Dimension XPS B1000r, Fujitsu Siemens Scaleo 600 (Athlon XP 3000+) etc.