Nytt Star Wars-spel tillkännages under E3
LucasArts kommer genom Spike TV röja något helt nytt under årets stora amerikanska spelevenemang. Kinect? Move? Mus och tangentbord?
mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.
+1
Haha kan bara hålla med!
mOoooooMOOOOOOOOOOOO det där är Star Wars ko'n som blir mjölkad på sin sista droppe mjölk.
+1
Haha kan bara hålla med!
Star Wars är mer mjölkad än vad CoD är.. om man tänker efter, hur många Star Wars spel finns det? säkert 50-60 st och dessa plöjs ut ungefär 1 gång om året som CoD, bara att det är olika sorters Star Wars spel.. ett av de första spelen var ju rymdspel ifrån Atari 2600..
Sen är ju Super Mario likadan, men Super Mario spel verkar inte hoppa fram från alla håll och kanter varje år, de finns en viss standard vid Mario spel som de försöker upprätthålla.. samt att Mario spelen är en liten egen genre i sig.
Star Wars är totalt dött för mig, så som film och spel.
Varje gång jag tänker på George Lucas och hans skit filmer blir jag bara arg haha och jag som älskade dom som liten men nu är det nog sämsta skiten jag kan tänka mig se
Synd att det var George Lucas som gjorde Star Wars och inte bara sålde vidare iden, för nu är varumärket totalt dött.
På tala om ingenting så kom jag att tänka på denna låten när jag lästa Star Wars och tänkte på alla dessa laserpickor/kanoner/svärd m.m
Star wars-rpgsandbox som elders scrolls hade vart coolt!
Att det ska vara så svårt att göra ett ordentligt spel trots att de har tillgång till ett av världens starkaste IP
Skulle dock gärna vilja se ett nytt Jedi Knight, de tidigare spelen i serien lyckades att fånga storskaligheten som man vill känna i Star Wars.
Allah är stor men jag har större
Hopas på Battlefront3, Jedi Knight ö3 eller Republic Commandos2. Nu när pappa George har visst sin sanna talang tror jag dock på:
Jar Jar Begins
Do Ewoks Crap in the Woods (of Endor)?
Cantina Singstar
Annie-Im a Person
Det fanns en tid då när jag hörde "Star Wars", fick en inre röst som sa: You do not know the POWER of the dark side!
Allt jag hör nu är: I have a baaad feeling about this..
De mjölkar inte ens en kossa längre.. De r*nkar av en gammal tjur
-With great moustache comes great responsibility!
X-Wing/TIE-Figter med snygg grafik och med riktigt stora slag vore så bra att de förmodligen inte ens tänkt tanken.. Det skulle räcka med Battlefront med både mark och rymdstriser. Köra attack/defend, battle of Yavin, online där anfallarna är rebeller och imperiet försöker försvara Deathstar.. Mumma!
-With great moustache comes great responsibility!
Jag tror inte LucasArts kan leverera men jag hoppas på Kotor3 eller Battlefront 3... Eller något sandbox rpg som TexN nämnde.
The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...
+1
Haha kan bara hålla med!
Star Wars är mer mjölkad än vad CoD är.. om man tänker efter, hur många Star Wars spel finns det? säkert 50-60 st och dessa plöjs ut ungefär 1 gång om året som CoD, bara att det är olika sorters Star Wars spel.. ett av de första spelen var ju rymdspel ifrån Atari 2600..
Sen är ju Super Mario likadan, men Super Mario spel verkar inte hoppa fram från alla håll och kanter varje år, de finns en viss standard vid Mario spel som de försöker upprätthålla.. samt att Mario spelen är en liten egen genre i sig.
Nu svamlar du allt, min son. Mer mjölkat än cod?
![](http://i.qkme.me/35pipp.jpg)
Ursäkta om jag är dum nu, men SW i spelsammanhang är en rutten fisk; då syftar jag på de senaste tio årens alster.
SW lever och frodas i "expanded universe", dvs. i böckernas värld där de någorlunda följer det kanon som Lucas påbörjade. Spelen tillför ingenting.