74-årig farfar spelar Asheron's Call med två karaktärer samtidigt
Jag borde lägga upp min egen 74 årige far när han krossar mig i Doom men min självkänsla förbjuder mig.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
När vi är 74 så kommer vi kunna vara inne i spelen. Våra sinnen kan förflyttas till andra syntetiska kroppar
Hoppas på samma pensionärssystem som i Futurama.
Bara jag som aldrig hört talas om spelet?
Näst efter Everquest var Asheron's Call det första MMORPG:t i full 3D. Riktigt coolt för sin tid, med en hel del features som jag älskade. T.ex. var det zonfritt utan laddningstider mellan olika områden, vilket för tiden var sjukt imponerande.
När jag växte upp lyssnade jag mycket på Blümchen och Rollergirl. Jag tror att det har format mig som människa.
Skön gubbe med toapapper och allt vid skrivbordet.
Han har väl en rinnande näsa? Upp från rännstenen.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Inom 20-30 år kommer det (förhoppningsvis) vara obligatoriskt med ett lan på alla pensionärshem runt om i landet.
du blir serverad ljummen smaklös mat, lider av undernäring, har återanvända blöjor för dom inte vägde tillräckligt mycket förra gången du sket ner dig ..stirrar ut genom ett fönster hela dagarna(som inte är putsat på flera år ..eller lyssnar på P1 i en mullrande radio.. Troligtvis har det hunnit bli betydligt värre innan dess på ålderdomshem , om du inte är rik.