Här är systemkraven för Far Cry: Primal
Är sjukt pepp på detta då det vapnet jag använde mest i FC4 var pilbågen
Samma här. Stealth + rejäl skada var otroligt effektivt.
Kraven ser väl ut ungefär som man förväntat sig gissar jag,
tvivlar lite på spelet efter FC4 tyvärr
Jag gillade FC4 rätt mycket. Lite enformigt mot slutet men annars ett skönt spel med skön story.
PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U
Samma här. Stealth + rejäl skada var otroligt effektivt.
Kraven ser väl ut ungefär som man förväntat sig gissar jag,
tvivlar lite på spelet efter FC4 tyvärr
Jag gillade FC4 rätt mycket. Lite enformigt mot slutet men annars ett skönt spel med skön story.
Jag gillade också FC4 även om det kändes för mycket som FC3 med ett Nepal skin.
väldigt låga krav faktiskt för ett fps i 2016 nånting är fel tycker jag lol....
Ja OC'ad i7 med dubbla 980 ti borde vara rimligt. Finns väl inga som kör sämre än detta idag ändå!
Haha, eller hur. Låga krav my ass. Somliga verkar tro att bara för att man själv sitter på en värstingburk gör alla andra gamers också det. Spelutvecklare har förstås bättre koll - poänglöst att göra ett spel som kräver grym hårdvara om konsumenterna inte äger den.
Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)
Finns ju ett tredje slut med, då du följer hans råd och sitter kvar och väntar vid middagsbordet i början. Han återkommer efter en kvart eller så
Kul att höra lite röster för fc4, hoppade på serien först i fyran och har spelat genom det två gånger. (ville se vad som hände om man inte dödade den blonderade diktatorn.)
Finns ju ett tredje slut med, då du följer hans råd och sitter kvar och väntar vid middagsbordet i början. Han återkommer efter en kvart eller så
Aha, tack för tipset! Då blir det en tredje omgång. Är ju riktigt kul att att ta över fort också, så spelade inte enbart genom allt en gång till för ett alternativt slut.
Aha, tack för tipset! Då blir det en tredje omgång. Är ju riktigt kul att att ta över fort också, så spelade inte enbart genom allt en gång till för ett alternativt slut.
Det är mest ett easter egg, kul och snabbt slut på ett långt spel men roligt att de lagt in nåt sånt. Jag hade ju inte en tanke på att göra som jag blev tillsagd i det läget, och knappt någon annan heller kan jag tänka mig.