EA sänder live från E3 – här är streamen
Haha EA slår aldrig fel med en trött sportare på scenen.
Unravel såg riktigt intressant ut. Men det mest underbara var att få se lyckan i Martin Sahlin när han fick visa upp sin dröm på E3. Fantastiskt!
Däremot, just in.. Mobile är tydligen den största spelplatformen. What? De sa också att det laddades ner spel i 235 länder. Ganska intressant med tanke på att det enligt FN finns 206 länder i världen.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Däremot, just in.. Mobile är tydligen den största spelplatformen. What? De sa också att det laddades ner spel i 235 länder. Ganska intressant med tanke på att det enligt FN finns 206 länder i världen.
Det finns väl 246 länder? Det lärde jag mig i geografin!
Jag vet inte vem du hade som lärare då, eller om du minns fel.
Källa. Antalet kan variera med upp till 10-15 beroende på hur du räknar, men att få en skillnad på 50 eller 30 är lite högt. Micronationer brukar heller inte räknas med.
Also, Star Wars Battlefront!
![](http://fat.gfycat.com/ActualFeistyBettong.gif)
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.
Det var inte mycket att hurra över... spel på MainStage som man undrar om de ens hör hemma där, Minions? whaat.... plant vs zombies, really? har de inget bättre o visa egentligen?
Enda jag är något intresserad av är Mass Effect, Battlefront och NHL16 som inte ens fick sin egen show när resten av sportspelen fick det, sure de säljer bättre worldwide, but stiiill...