Här är första trailern för Star Wars: Battlefront!
Yay jedis och siths! Där fick du Calle!
Accept I must, and play it I will.
Om spelet ser ut så i realtid så är det nog det snyggaste spelet på väldigt länge.
Det kommer det säkert ! men att soldaterna går så där smidigt det vetefan.. kommer nog va like stelt som bf4/hardline! Trailern är egentligen inte Ingame gameplay.
Jag kanske borde köpa en GTX 980 till då..
Epic trailer i all ära men den säger inte nått om hur gameplay är ingame.
Vill se spelsekvenser inte massa " köp vårat superhäftiga oslagbara spel trailers"...Precis som med Battlefield Hardline... som jag verkligen ångrar att jag köpte.
Massa film ser jag hellre på bio. Ge oss spelsekvenser så vi kan själv bedöma om det är bra eller anus.
Från tidigare nyhet.
" Ikväll, klockan 19:30, utlovas dock den första riktiga gameplaytrailern, och du kommer att kunna se den och mycket mer här på FZ."
Vart är gameplayen som utlovades? Denna trailern förklarade inget hur multiplayern kommer att bli.
Blev riktigt besviken för att jag förväntade mig riktig gameplay för de hade skrivits i nyheten i förmiddags!
Ikväll, klockan 19:30, utlovas dock den första riktiga gameplaytrailern, och du kommer att kunna se den och mycket mer här på FZ.
Vart är gameplayen som utlovades? Denna trailern förklarade inget hur multiplayern kommer att bli!
Det är ingen lets play trailer
Mmm.. om man får skapa sin egna karaktär så kanske jag är lite mer intresserad iof.. Det såg ut så litet i trailern eftersom nån hade en mask på sig? Star Wars wookie... jag menar rookie här... Ska jag täcka mig i en brandfilt eller kommer ni vara snälla mot mig?
"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack
Shyst trailer. Man ser ju fram emot att spela.
Men va fan vilka ockerpriser. 600 resp 700spänn. Och då är inte ens nån "Premium" inkluderad in nån av dom. Alltså va fan kommer prissättningen ifrån? Man får ju ingen skiva, papper eller plast fodral. Så va fan? Inte undra på att folk köper spel på skumma siter som G2A.
Om spelet ser ut så i realtid så är det nog det snyggaste spelet på väldigt länge.
Det kommer det säkert ! men att soldaterna går så där smidigt det vetefan.. kommer nog va like stelt som bf4/hardline! Trailern är egentligen inte Ingame gameplay.
Jag kanske borde köpa en GTX 980 till då..
Skulle inte hålla tummarna allt för hårt på den fronten. Spelet såg allt för bra ut för att vara på PS4. PC kan det vara troligt på men skeptiskt till att det kommer se ut så i slutändan.
Idono. That's me!