De 5 bisarraste Assassin's Creed: Unity-glitcharna
Dom är många, dom är random, och dom är fantastiskt underhållande.
Anteckna nu spelutvecklare, så här gör man för att förtjäna 5/5.
Suck... Alla har inte dessa problem, och recensenten hade det inte vad jag förstod?
Jag har spelar massor med timmar och jag har ytterst få buggar och sådant när jag spelar, jag älskar spelet hittils.
Jag hade gett det 4-4.5/5 från min upplevelse. Men så älskar jag AC serien också.
![](http://i.imgur.com/CpgrKM9.png)
"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/
haha!
Ubisoft verkar ha haft goat-simulator som inspirationskälla?
Några fler glitchar:
Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro |
Också en klassiker på samma tema!
Anteckna nu spelutvecklare, så här gör man för att förtjäna 5/5.
Suck... Alla har inte dessa problem, och recensenten hade det inte vad jag förstod?
Jag har spelar massor med timmar och jag har ytterst få buggar och sådant när jag spelar, jag älskar spelet hittils.
Jag hade gett det 4-4.5/5 från min upplevelse. Men så älskar jag AC serien också.
"Rapporter om exploderande batterier i nya iFåne 7 flödar, recensentens ex fungerar dock bra. Sju rattmuffar av sex, alla borde köpa minst fyra st."
i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO
Också en klassiker på samma tema!
haha! Vilken skräck, jag hoppa ju till
Hahaha!
Nu har jag sällan läst en recension som lyst igenom som så pass köpt som FZ:s Unity-recension var, men ärligt talat, temat om franska revolutionen tillsammans med den urgamla AssCreed-mekaniken känns ju så otroligt tråkiga att man halvt somnar bara av att läsa en mening om spelet. Inte ens ansiktslösa npc:s kan göra det intressant.
Bästa och roligaste glitchen:
Dem säger "Hur fan kan ni prata brit engelska så där? Det är ju 1600talets Frankrike....ja gå bara gå och skäms... hur ska vi kunna få 5/5 nu..."
De hade alltså rätt när de sa att de inte kunde skapa en kvinnlig karaktär. Synd att detsamma tydligen gällde alla andra karaktärer också.