Se sex minuter gameplay från Overwatch!
Blizzard skrotade Titan och skapade istället färgglada Overwatch - gameplaytrailer här.
Blev mer orolig för #Dirty Bombs framtid än #Team Fortress 2.
Nä fy, detta såg verkligen tråkigt ut. Som en blandning av tribes och tf2, men bara väldigt oorginellt.
Nåväl, det är ju länge kvar till släppet och detta är ju för tidigt att bedöma men inget bra första intryck iaf.
Istället för att skapa en ny tramsig värld, varför inte bara göra ett lagbaserat fps på starcraft.
"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."
besviken....de har sån potential o så gör de team fortress 3.
Ja men jag känner lite samma sak. Innovera lite för fan!
Nu känns det som ett nytt F2P med microtransaktioner som kopierar DOTA och TF2.
Det kommer säkert att gå skitbra för spelet, men Blizzard har verkligen legat på latsidan med detta.
Läste "nytt spel från blizzard" - tänkte omgomgggadgadgad nytt mmorpg!!!kr&@"/. - tittar på film och blir så jävla osugen, tack för den
Nä fy, detta såg verkligen tråkigt ut. Som en blandning av tribes och tf2, men bara väldigt oorginellt.
Nåväl, det är ju länge kvar till släppet och detta är ju för tidigt att bedöma men inget bra första intryck iaf.
Istället för att skapa en ny tramsig värld, varför inte bara göra ett lagbaserat fps på starcraft.
Va snackar du om? "Spelet ser o-originellt ut... istället för nytt material gör Starcraft-fps"?
Detta måste ju vara det mest originella jag sett på flera år. Inga jävla umerica-marines. Inga jävla talibaner/koreaner/ryssar/kineser/britter m.fl.
Detta påminner starkt om Quake 3 med sina unika karaktärer men med snäppet högre då alla verkar ha egna färdigheter. Ser ut som ett MOBA-fps. Hade det varit gjort i UE4 engine med GoW design hade alla sagt UT klon. Nu är det "cartoonish" och då drar alla TF2 kortet.
Var glada att någon hade stake o faktiskt göra nåt "nytt"
Team Fortress med kvinnor, det är next gen, det!
Om vi tittar på Blizzards portfolio har så gott som alla deras färdiga spel blivit succéer. Kom ihåg att de fimpade Titan till förmån för detta, det måste väl ändå tala för sig självt? Jag är hypad, åtminstone!