Är ett nytt Dino Crisis på gång?
HOPPAS!!! Dino Crisis var en av mina favoritserier som liten knatte. Det första spelet var fantastiskt och jag spelade ut det minst fem gånger, tvåan var inte lika vass men fortfarande bra, spelade nog igenom det säkert 4-6 gånger.
Jag håller tummarna så hårt så blodcirkulationen stryps. Om ryktet visar sig vara sant, snälla gör en uppföljare som är mest lik orginalet! 3an var skräp!
Lite skumt att den här nyheten skulle dyka upp nu, då jag bara för några dagar sedan tänkte "vore fränt om dom gjorde ett nytt Dino Crisis" xD
Game long and prosper
Vågade inte spela klart det första spelet, men man kanske vågar sig på detta (om det nu kommer).
Trean var skräp! Storyn hade ingenting med föregångarna att göra, förutom någon detalj om "the third energy", typ att det var en gammal föregångare till den moderna teknologin i spelet.. Kameravinklarna var designade av Lucifer själv och gameplay var väldigt medioker...det enda positiva jag kan komma på om spelet är att slutbossen var utmanande och tog några försök att komma förbi
Game long and prosper