Battlefield 4-tilläggen stoppas tills buggarna är fixade
EA sätter stopp för nytt material tills det gamla funkar som det ska.
#battlefield-4, #ea, #dice, #battlefield-4-china-rising
Mina polare fick hem sitt BF4 igår, och de sade precis det, att det slutade fungera. Riktigt tråkigt, ärligt talat blev jag jäkligt förvånad, för jag personligen har aldrig haft några direkta problem med BF3 som jag köpte vid släppdatumet.
Hoppas det fungerar bra för mig när det landar i brevlådan...
Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!
Fixat i senaste patchen
När släpptes den? För jag hade det problemet förra veckan :S Nu har jag ioförsej jobbat mycket sen dess och inte kunnat lira..
Det värsta är när man hoppar in i ett fordon och börjar köra och ljudet dör... För helvedeeeee Dice!
Fixat i senaste patchen
När släpptes den? För jag hade det problemet förra veckan :S Nu har jag ioförsej jobbat mycket sen dess och inte kunnat lira..
Den 3:e. Men krasherna ska tydligen vara kvar. En intervju med Johan Andersson hade varit intressant. Speciellt om ni frågade vad soundloop buggen beror på?
Fixat i senaste patchen
i tisdags, samtidigt som china rising till Premium
Installerade det igår och när jag testade så märkte jag av en liknande bugg. När jag sköt så slutade två motorer på en bana sluta låta under någon sekund.
Har inte haft några större problem och haft riktigt, ritigt kul på slagfältet. Tror majoriteten har haft lika kul som jag. Tack Dice/EA!
Riktigt bra att de kör hårt med buggdödandet dock, lycka till!
1+ på dig, kraschar max 3 gånger i veckan. Njuter av spelet i denna stund.
Vilken snilleblixt nån fick att fokusera på att få det bugfritt innan de släpper mer betal-content!
Av ren nyfikenhet så undrar jag om någon annan som kör liknande setup som jag inte heller har några problem längre?
Kraschade kanske var 3e match vid release och var längesen jag krashade nu.
Jag kör Windows 8, Phenom II 955 och 7950 med senaste beta drivare.
Otroligt att dom inte lärde sig från BF3, jag minns alla server krasch och rubberbanding som igår.
Det roligaste av allt var alla top scores och medaljer/ribbons man lyckades samla på sig under rundan så vips krascha servern och då fick man inte utdelning :).
Jag tappade så otroligt mycket poäng detta i början. Och sen hade vi den ospelbara rubberbanding som ville jävlas med en titt som tätt.
Det blev bättre med tiden dock.
Kommer på ett par saker som är värre så här på kort varsel.
1. Nätkod
2. Nätkod
3. Nätkod
4. Nätkod
5. Nätkod.
När folk man skjuter i bakhuvudet på nära håll kan vända sig om och one-shotta en och dessutom vandra iväg med 100% hälsa så är det minsta som bekymrar mig att ljudet försvinner lite då och då...