Path of Exile
Efter sju års utveckling och en öppen betaperiod släpptes till slut Path of Exile – en fet käftsmäll på alla som klagar på free-to-play.
#path-of-exile, #grinding-gear-games, #world-of-warcraft
Det enda jag stör mig på, är hur man inte har helt separata skillbars för ens olika vapnen, om man skulle vilja ha samma skills på samma plats oavsett är det ju enkelt å välja det själv.
Men eftersom det är kvar i spelet efter betan, antar jag att det är en feature... tycker bara det är onödigt bökigt.
MEN annars älskar jag absolut allt!
Detta spel är så otroligt jävla grymt bra att de inte är sant. Ni som inte har testat de en säger jag bara en sak till: TESTA DE FÖR I HELVETE!!!!!
Är det ingen som ska klaga på att det inte finns en lan-funktion och att man måste vara uppkopplad för att spel?
Det behöver inte kosta pengar för att vara bra spel, helt klart. Funkar bra hos mig genom Wine också. Kanske något mer lagg än i Windows, men klart spelbart även på Linux. Det enda felet är väl att texten blir lite trasig på vissa ställen i Linux, men det hoppas jag att WineHQ kan fixa i framtiden
CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB
Ingen av er som spelat Grim Dawn ännu?
Det märks nästan.
Spelade Alphan eller vad det var man fick tillgång till. Hoppas det i slutändan inte kommer se ut som en dålig Titan Quest mod
Ingen av er som spelat Grim Dawn ännu?
Det märks nästan.
Spelade Alphan eller vad det var man fick tillgång till. Hoppas det i slutändan inte kommer se ut som en dålig Titan Quest mod
Håller med, Titan Quest är mitt favorit hack and slash även med dess många problem, Grim Dawn tycker jag är rätt skoj för att vara i Alpha men hoppas dem inte kommer förändra allt för mycket från TQ.
Sjukt kul spel. Har hackat tillsammans med polarna hela helgen.
"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."
Är det ingen som ska klaga på att det inte finns en lan-funktion och att man måste vara uppkopplad för att spel?
Precis. Men det var ju inte EA som låg bakom spelet nu, så nu är det okej.
Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.