Year Walk
Från svenska Simogo kommer ett otäckt och annorlunda äventyr som tar oss med till en bortglömd del av Sveriges kulturarv. Och det är lika mycket en viktig historielektion som ett av de mest intressanta Ios-spelen som gjorts.
Det här måste jag testa.
Android?
Tyvärr inte. Simogo tycks gilla att släppa sina spel blott på Ios.
Det var tråkigt att höra, aja vi har ju spel som inte iOS användarna har (turf och ingress för att nämna några)
oerhört tråkigt att höra, första gången jag verkligen blev genuint intresserad av ett spel till mobilen, men ack och ve vad jag bedrog mig.
Android?
Att dom ens orkar? Tänker dom inte på att vi med android vill testa med, eller måste jag som hatar apple sälja min själ för att få testa detta? Nä dom kan ju gå och ta sig någonstans.
[quote=Vincent_graymore]ska man ha 2 telefoner/platta/whatever? Jag har aldrig spelat annat än sudoku på en mobil och tänkte inte börja nu :/[/quot
What? och nej det är klart. Man ska aldrig ändra på något, tänk vad fel saker kan gå! Jag har aldrig spelat annat än pong på min dator och tänkte inte börja nu!
Hur spelas spelet?
Hur är responsen på skärmen vid tryckningar?
En av de viktigaste frågorna vid mobilspel tycker jag då jag inte spelat ETT ENDA spel med bra respons. Annars en bra recension och blev lite småsugen, får väl vänta tills de släpper en pc-version om de nu gör det.
Hur spelas spelet?
Hur är responsen på skärmen vid tryckningar?
En av de viktigaste frågorna vid mobilspel tycker jag då jag inte spelat ETT ENDA spel med bra respons. Annars en bra recension och blev lite småsugen, får väl vänta tills de släpper en pc-version om de nu gör det.
då får du vänta tills du blir gammal och grå
Känns som ett spel jag skulle vilja spela på storskärm. Tråkigt att jag inte har någon Apple-apparat då spelet ser tämligen trevligt ut.. dayumn!
Några OT-inlägg raderade. Den här tråden är inte till för att diskutera SD, Mona Sahlin eller att slänga med ord som rasist till höger och vänster (höger och vänster - tihi). Ni är dock fullt välkomna att öppna en tråd om politik i "Allmänt Snack".
Have a good time!
får väl vänta tills de släpper en pc-version om de nu gör det.
Läste på deras blog:
"- We released Bumpy Road for PC! It has sold about 15 (no, not thousands) copies."
Spelet släpptes 8:e maj 2012, och blogginlägget var från 21 december. Alltså femton exemplar sålda på 7-8 månader. I och för sig finns det inte på Steam.
Android?
Jag tycker nästan det ska vara ett minus om spelet bara finns på en plattform och inte kan spelas av majoriteten. Men samtidigt ska det inte dra ner betyget, utan bara vara ett konstaterande.
Jag är väldigt nöjd med min Androidtelefon. Spelar nästan inga spel, för i princip alla är "freemium". Gillar inte alls såna spel.
Android?
Jag tycker nästan det ska vara ett minus om spelet bara finns på en plattform och inte kan spelas av majoriteten. Men samtidigt ska det inte dra ner betyget, utan bara vara ett konstaterande.
Jag är väldigt nöjd med min Androidtelefon. Spelar nästan inga spel, för i princip alla är "freemium". Gillar inte alls såna spel.
Eller hur, ge oss Halo och deras modtools till PC!
Android?
Att dom ens orkar? Tänker dom inte på att vi med android vill testa med, eller måste jag som hatar apple sälja min själ för att få testa detta? Nä dom kan ju gå och ta sig någonstans.
Alla behöver inte göra spel som passar de plattformar som du köper.
(PS. Detta inlägg har ingenting med sympatier mot sovietunionen, gamla nazityskland eller något annat politiskt styre att göra. DS.)